|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
gave band Je moeder. |
|
Eens even zoeken... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Kenniknie .. stijl? info? |
|
http://metal-archives.com/band.php?id=5475 Black Metal dus |
|
quote: Nee wat ken jij nou wel? Jij was toch diegene die black metal kut vond Omhoog die topic, geweldige black metal band uit belgie |
|
quote:Mongool. Fuck the world and fuck you |
|
quote:De CD bedoelde ik trouwens, de band kende ik al iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: klere Rotterdammer, zeg het eens [Dit bericht is gewijzigd door The Scorpio op 29-11-2006 20:27] |
|
quote: |
|
Wat een grootbek.... Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ben je soms vrolijk omdat het met Sparta zo goed gaat? Ze degraderen toch wel met Vloet [Dit bericht is gewijzigd door The Scorpio op 29-11-2006 20:59] |
|
quote:faalhaas, dat je dr bent. grote muil hier en geen verstand van voetbal ook nog eens... Fuck the world and fuck you |
|
On to Pik? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: |
|
Ontopic Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
quote: Je hebt verstand van voetbal als je voor Sparta bent Nooit kampioen en altijd het gevoel dat je degradeerd [Dit bericht is gewijzigd door The Scorpio op 04-12-2006 13:50] |
|
quote:Blinde tyfushond, on topic!!! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Blind(RKC) ben ik nog niet, tyfus heb ik ook nog niet gehad en een hond, ja die heb ik. [Dit bericht is gewijzigd door The Scorpio op 29-11-2006 21:28] |
|
RodeKankerClub? Maar nogsteeds heb ik het gevoel dat je het woordje "ontopic" mist. Gaymond stuur eens een sampltje door |
|
quote: http://goatowarex.org/sound.html Alstu |
|
Eerste impressie is vrij positief. Eens kijken wanneer ik weer cd's ga bestellen. |
|
Geweldige plaat! Die komt hoog in de jaarlijst |
|
Is dit net zoiets als Gasoorlog? |
|
quote: Dit is gewoon een serieuze band hoor. Ik ken Gasoorlog niet maar het klinkt vrij debiel. |
|
quote:Luister hem net voor het eerst en hij klinkt idd geweldig! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |