|
Auteur: |
|
|
Yo iedereen. Ik ben een nieuwe interactieve site aan het opstarten http://www.blackmagicindustries.be.tf Onderwerpen: Metal en alles wat daar ook maar een beetje mee te maken heeft. Bekijk het eens en laat me weten wat je ervan vindt. |
|
nee idd ik kom dr ook niet op, ik was wel benieuwd Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Bij mij doet ie het wel. Kijk vanavond verder wel even, nu geen tijd. Dead things grow from deep inside... |
|
ja nu kom ik er ook op , ziet er wel gaaf uit hoor vooral die beginpagina ! Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Aha, nu werkt ie inderdaad... En wat zie ik, eindelijk eens een nieuwe Vlaamse metalsite... Good job!! Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ja sorry, slechte server. Ik ga kijken of ik kan veranderen. Er moet trouwens nog veel veranderen aan de site. |
|
de begin pagina vindt ik het mooiste maar de rest ziet er ook wel erg goed uit in elk geval beter als de mijne defende nos in proelio |
|
Bedankt Ik heb juist de foto's van Iced Earth gepost die ik van Sharteel gekregen heb. Neem eens een kijkje, ze zijn de moeite waard! (Ik geraak wel niet op jouw site...?) |
Index / Algemeen |