|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Zekers een geslaagde avond! Al gingen bij mij de lichten wat vroeg uit. http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
quote: Ja, die ja. Wat heeft die gast een bord voor z'n kop, zeg. |
|
was weer gezellig feestje in mn stamkroeg moederkoek met een glaasje vruchtwater |
|
quote: ja die vent ken ik heel goed.Die valt wel vaker vrouwen lastig gewoon voorbijlopen [Dit bericht is gewijzigd door Moederkoek op 07-01-2007 17:21] moederkoek met een glaasje vruchtwater |
|
quote: Jij was die kerel die op de bar lag te pitten? |
|
je bedoeld 'beest' hij is vervelend als hij gezopen heeft. Het is de lichtinval ;') |
|
Graftak? Die is hartstikke lief juist! |
|
Ik bedoelde die kale gast met dat spijkerjasje aan. Het is de lichtinval ;') |
|
ja maar als hij nuchter is is het een prima goser! die goser die op de bar lag te slapen was zeker die ene met dat slash haar!Dat was niet Graftak! moederkoek met een glaasje vruchtwater |
|
quote: Verdomme, ik was 'em bijna vergeten. Hehehe. |
|
quote: Ik vind het eng dat sommige mensen dan zo kunnen veranderen als ze dronken zijn... |
|
Laat staan dat ze veranderen als ze nuchter zijn. |
|
haha ach poedel aka graftak had te veel op. Je had hem later moeten zien, toen sliep hij onder de bank. [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 07-01-2007 21:30] Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Neeneenee! Poedel is iemand anders! ik weet wel wie Poedel is en wie Graftak. Graftak is volgens mij ook een stuk langer dan Poedel. |
|
Hij lag als enige met zijn kop op de bar. Het is de lichtinval ;') |
|
Ik heb wel het gevoel dat ik er toch bij had moeten zijn zo Het klintk wel weer gezellig |
|
quote: Graftak is een heel stuk langer dan poedel Poedel heeft dat slash kapsel.Graftak is die wandelende eiffeltoren zeg maar moederkoek met een glaasje vruchtwater |
|
quote: Zo lang is Graftak ook weer niet hoor... |
|
quote: Hij is hartstikke lang anders mag je weleens een sterkere bril aan schaffen dude [Dit bericht is gewijzigd door Moederkoek op 07-01-2007 22:02] moederkoek met een glaasje vruchtwater |
|
Of je blokhakken uitdoen MJ |
|
quote: MJ |
|
quote: Mwah, ik ben volgens mij net wat langer dan heer Graftak hoor. Nanananana! |
|
Gefeliciteerd "My name is......" |
|
quote: dan heb je zeker te veel schoppen gehad vroeger moederkoek met een glaasje vruchtwater |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |