IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Devastation Vorige pagina
Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 19-03-2009 11:16 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Forged in Fire (Rockadrome)

Ik heb 'em gekocht bij Metalzone Brugge.

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-03-2009 11:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

sjiek,

ik ga de heavy sound raadplegen

signature

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 19-03-2009 11:26 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2009 11:18 schreef Hypnos het volgende:
sjiek,

ik ga de heavy sound raadplegen

Ik ben er nog niet geweest sinds de verandering (woon ook niet meer in Gent natuurlijk). Hoe staat het met het aanbod in vergelijking met vroeger?

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-03-2009 11:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

classix staan er , een deel oudjes die moeilijk te vinden zijn,

alle nieuwe releases constant binnen,

en een hoop mindere cds, ma iets goedkoper

ze kunnen wel alles krijgen, op korte termijn, en je krijgt per mail bevestiging als iets binnen is

en shirts zijn er ook

signature

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 19-03-2009 11:44 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2009 11:42 schreef Hypnos het volgende:

ze kunnen wel alles krijgen, op korte termijn, en je krijgt per mail bevestiging als iets binnen is

Dat liep vroeger niet zo lekker. Tot drie keer toe iets besteld, maar nooit een mail gekregen. Ik doe nu al mijn bestelling in Oostende (Compact Center Mercator). Meestal binnen de week binnen.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-03-2009 11:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

is dat de vroegere Ostendsche Ploate?

daar heb ik fortuinen uitgegeven toen ik mijn stage deed daar in de Nieuwpoortsesteenweg, op het C.G.S.O.

signature

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 19-03-2009 13:11 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2009 11:57 schreef Hypnos het volgende:
is dat de vroegere Ostendsche Ploate?

daar heb ik fortuinen uitgegeven toen ik mijn stage deed daar in de Nieuwpoortsesteenweg, op het C.G.S.O.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com