IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Zo 11 maart 2007: Kreator + Celtic Frost @ 013 Tilburg Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 12-03-2007 14:42 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Zo verbloem je toch juist je ouderdom
Wim smeert elke dag

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 12-03-2007 14:46 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

"Kijk Spectre, m'n haar danst!"

“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 12-03-2007 14:48 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 12 maart 2007 14:35 schreef Argus het volgende:
Ik heb wel niemand gezien
Je kon over niemand heenkijken?

Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 12-03-2007 14:58 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2007 14:48 schreef Judge M. het volgende:

er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P

Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 12-03-2007 14:58 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2007 14:48 schreef Judge M. het volgende:

Dan til ik ze gewoon uit de weg

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-03-2007 15:29 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

't was wel goed zeg!! Ten minste legion... en Celtic frost. Kreator vond ik eigenlijk niks

Major
Usericon van Major
Posted 12-03-2007 16:03 by Major Wijzig reactieProfiel van MajorQuote dit berichthttp://www.kraakworst.nl/weakling

Hoi, ik ben net nieuw, maar dat maakt niet uit, toch ?

Ik vond Celtic frost echt de band van de avond, die gasten hebben echt een goeie show! Kreator was ook aardig te doen, maar dat was meer omdat het publiek lekker los ging, ik vroeg me af wat die 2 nationalisten vonden van Mille zn praatje over het kankergezwel.

Voorderest had ik gemengde gevoelens bij Watain. Legion of the damned was ook best aardig, maar opdenduur had ik dat ook wel weer gezien.

Zo, dat was het.

[Dit bericht is gewijzigd door Major op 12-03-2007 16:06]

Slaasnol
Usericon van Slaasnol
Posted 12-03-2007 16:42 by Slaasnol Wijzig reactieProfiel van SlaasnolQuote dit bericht

Dus als ik dat zo lees, moet ik blij zijn dat ik Kreator in Heerhugowaard heb gezien, en niet in Tilburg? (Dat ben ik sowieso, aangezien ik een prachtige plaats vooraan had, recht voor Speesy en ver van de pit verwijdert )

Is there something after you?

Sater
Usericon van Sater
Posted 12-03-2007 16:44 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2007 14:41 schreef Wansmaak het volgende:
Leeftijd boeit niet. En ik kan het weten, hehe.

Daar zat Mille gisteren ook over te blaten.

Watain gemist...erg jammer.
Maar volgens mij speelde Celtic Frost wel langer dan gepland, dus dat verzachtte het leed aanzienlijk.
Goeie show.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Sdonasa
Usericon van Sdonasa
Posted 12-03-2007 17:24 by Sdonasa Wijzig reactieProfiel van SdonasaQuote dit bericht

Ik heb ook maar een stukje van Watian gezien. Was opzich wel benieuwd eigenlijk. Legion of the Damned was zoals verwacht weer bruut . Lekker vooraan staan hoofdschudden. Celtic Frost vond ik na een half uur maar saai eigenlijk. Het enige echte leuke eraan was dat die bassist stoer verhaaltjes vertelde.
TODAAAAAY I AM THE FOOOOL.
En Kreator. Stond helemaal vooraan en dat was echt genieten. Heerlijke muziek maken die gasten hoewel ik er niet alles van kende heb ik me heel erg goed vermaakt.
Al bij al een zeer geslaagde avond
Jammer dat ik vandaag verschrikkelijk brak wasben, en mijn nek doet ook pijn

[Dit bericht is gewijzigd door Sdonasa op 12-03-2007 17:25]

You're running in circles

Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 12-03-2007 17:26 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 12 maart 2007 16:44 schreef Sater het volgende:
Daar zat Mille gisteren ook over te blaten.

Ja, met z'n 3 generaties en pais en vree, ja.

“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 12-03-2007 18:01 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

legion of the damned viel me behoorlijk tegen, misschien omdat ik de nummers niet ken maar misschien ook omdat t behoorlijk hetzelfde ging klinken.. alleen t laatste nummer wat een beetje meer death metal klonk maakte daar een beetje verandering in...
CF, geen return to the eve of morbid tales... blijf vinden dat live de nieuwe en oude nummers wel okee samengaan.. net weer een poging gedaan om de nieuwe cd te luisteren en weer kom ik er niet doorheen...
ben overgens benieuwd of ze uberhaubt nog es iets van vanity nemesis of cold lake zullen spelen... ik zou t wel vet vinden om te horen hoe die dingen live in t geheel overkomen... (chapel in the moonlight, cherry orchards, juices like wine...)

kreator, some pain will last, stukje awakening of the gods, behind the mirror en europe after the reign... best gaaf dat ze die dingen speelden... niemand zit op dat gepreek te wachten maar alle (oudere) bands schijnen dat tegenwoordig te doen.. hoort dit of is t omdat de opa's even op adem moeten komen...
erg gave videobeelden trouwens (vooral tijdens flaggetje of hate en tormentortje)

note: ik dacht dat boudewijn boneprakker metal best bah vond...

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

Argus
Usericon van Argus
Posted 12-03-2007 18:04 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2007 18:01 schreef Aaaarco het volgende:
erg gave videobeelden trouwens (vooral tijdens flaggetje of hate en tormentortje)

Dat kleine schoolmeisje was wel lachen

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

spectre
Usericon van spectre
Posted 12-03-2007 18:04 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Voor de opa's in het publiek natuurlijk

Herr von Wolfenstein
Mweh!..
Usericon van Herr von Wolfenstein
Posted 12-03-2007 18:05 by Herr von Wolfenstein Wijzig reactieProfiel van Herr von WolfensteinQuote dit berichthttp://www.cultesdesgoules.nl.nu/

ik baal echt als een aangerande paling dat ik niet heb kunnen gaan, had erg graag Watain gezien.

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 12-03-2007 18:09 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

als je was gegaan was er een dikke kans dat je watain toch had gemist omdat ze veeeeeel te vroeg speelde en daarbij ook nog es maar een nummer of 4 (hoorde ik van heer Jim / ja ik was ook te laat)

o nog iets... wat een kankerlelijke merchandise trouwens (alle bands)

Herr von Wolfenstein
Mweh!..
Posted 12-03-2007 18:10 by Herr von Wolfenstein Wijzig reactieProfiel van Herr von WolfensteinQuote dit berichthttp://www.cultesdesgoules.nl.nu/

oh dat was goed zuur geweest idd

Argus
Usericon van Argus
Posted 12-03-2007 18:12 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2007 18:09 schreef Aaaarco het volgende:
o nog iets... wat een kankerlelijke merchandise trouwens (alle bands)

Ik vond het CF tourshirt toch goed te pruimen (zie kooptopic)

En heb toch al heel wat jaren geen shirts aangeschaft...

Herr von Wolfenstein
Mweh!..
Posted 12-03-2007 18:14 by Herr von Wolfenstein Wijzig reactieProfiel van Herr von WolfensteinQuote dit berichthttp://www.cultesdesgoules.nl.nu/

quote:
Op 12 maart 2007 18:12 schreef Argus het volgende:

geen eens een girly gescoord joh?

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 12-03-2007 18:24 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2007 18:12 schreef Argus het volgende:

t logo in een boogje vond ik geen potje, stiekm hoopte in van te voren op een shirt zoals john tardy aanheeft op de foto uit de thrash special van de aardschok ergens '90 ofzo... met de schedel/kop uit t cd boekje van 'into de pandawoningen'

Argus
Usericon van Argus
Posted 12-03-2007 18:27 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2007 18:24 schreef Aaaarco het volgende:
t logo in een boogje vond ik geen potje, stiekm hoopte in van te voren op een shirt zoals john tardy aanheeft op de foto uit de thrash special van de aardschok ergens '90 ofzo... met de schedel/kop uit t cd boekje van 'into de pandawoningen'

Mwa. Heeft wel wat. Maar je moet het shirt dan niet los hebben hangen om je heen oid.

Ik heb het niet meer zo op schedels verder. Dit is nog neutraal genoeg voor een MT vegadering

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 12-03-2007 18:34 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

eet je geen vlees meer?

Argus
Usericon van Argus
Posted 12-03-2007 18:35 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2007 18:34 schreef Aaaarco het volgende:
eet je geen vlees meer?

Jawel hoor. Hoezo?

Ik ben nog bijna even zwaar als altijd. Alleen weer wat strakker in mijn vel

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 12-03-2007 18:36 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

waarom dan een vegadering... watdatdanookis.....

spectre
Usericon van spectre
Posted 12-03-2007 18:37 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik vind het een tof shirt, eens zien of dat nog ergens anders te scoren valt. Ik heb wel de schurft aan tourdata achterop trouwens.

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com