|
Auteur: |
|
|
*aanwezig* desnoods kom ik ervoor terug uit Leuven.. bij Ephel Duath ben ik erbij :D Inter faeces et urinam nascimur |
|
Charlie Adler is de tweede support! |
|
Nice! Inter faeces et urinam nascimur |
|
wordt een feestje!! |
|
van de 013-site: De show van Ephel duath staat gepland van 22.00 - 22.45 uur. Wees op tijd luidt ons advies en de kans is groot dat het gaat uitverkopen. |
|
ow cool, ik ben benieuwd!! tot vanavond heren! |
|
20.30-21.00 Charlie Adler 21.15-21.45 The Julie Mittens 22.00-22.45 Ephel Duath Zoiets zal t worden? |
|
Wooooooaaaaaaaaaahhhh dat was weer een heerlijk concertje van E.D.!! Subliem! Inter faeces et urinam nascimur |
|
ik vond ephel duath ook erg goed, julie mittens heb ik helaas gemist. zelf ook wel lekker gespeeld! |
|
Gaaf dat het was, damn. Voorprogrammas waren ook wel ok, vooral die Julie Mittens waren behoorlijk vaag. Blowen was niet eens nodig. O, en ik was die vadsige gast vooraan met die Opeth-trui. Die mafkees zat wel constant te zeiken 'kom meer naar voren'. Man, ik stond praktisch op het podium, doe niet zo moeilijk. Maar, vooral de bassist en gitarist, waren werkelijk verbluffend. Penumbra hoards ye, God of revulsion |
|
deed ie vorig jaar ook in Little Devil... alleen toen beukte ie ook nog eens het publiek in *had ook Opeth trui en stond ook vooraan (rechts)* Julie Mittens vond ik trouwens erg kut, maar ik hou dan ook niet van dat soort 'muziek'. Charlie*Adler deed het best lekker, vooral de drummer kon ik waarderen. Inter faeces et urinam nascimur |
Index / Concerten |