IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Do. 11/01/2007 Ephel Duath + The Julie Mittens @ 013, Tilburg
Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 29-11-2006 17:24 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

do 11 januari 2007
Ephel Duath
The Julie Mittens

Bat Cave / AANVANG 20.30 / Zaal open 20.00
entree 6,00 euro / 1,65 euro servicekosten
Vvk start op 9 december

Aanweeeeeeeeheeezig!

Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 29-11-2006 17:30 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

*aanwezig* desnoods kom ik ervoor terug uit Leuven.. bij Ephel Duath ben ik erbij :D

Inter faeces et urinam nascimur

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Posted 18-12-2006 16:56 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Charlie Adler is de tweede support!

Stoerbaard
Usericon van Stoerbaard
Posted 18-12-2006 17:11 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Nice!

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 01-01-2007 21:15 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

wordt een feestje!!

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Posted 09-01-2007 15:41 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

van de 013-site:

De show van Ephel duath staat gepland van 22.00 - 22.45 uur. Wees op tijd luidt ons advies en de kans is groot dat het gaat uitverkopen.

collision-tammi
leuke jongen
Posted 11-01-2007 7:24 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

ow cool, ik ben benieuwd!! tot vanavond heren!

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Posted 11-01-2007 7:30 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

20.30-21.00 Charlie Adler
21.15-21.45 The Julie Mittens
22.00-22.45 Ephel Duath

Zoiets zal t worden?

Stoerbaard
Usericon van Stoerbaard
Posted 12-01-2007 12:38 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Wooooooaaaaaaaaaahhhh dat was weer een heerlijk concertje van E.D.!! Subliem!

collision-tammi
leuke jongen
Posted 12-01-2007 17:12 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

ik vond ephel duath ook erg goed, julie mittens heb ik helaas gemist. zelf ook wel lekker gespeeld!

Phygor
Huiver ende beef
Usericon van Phygor
Posted 12-01-2007 19:22 by Phygor Wijzig reactieProfiel van PhygorQuote dit bericht

Gaaf dat het was, damn. Voorprogrammas waren ook wel ok, vooral die Julie Mittens waren behoorlijk vaag. Blowen was niet eens nodig. O, en ik was die vadsige gast vooraan met die Opeth-trui. Die mafkees zat wel constant te zeiken 'kom meer naar voren'. Man, ik stond praktisch op het podium, doe niet zo moeilijk.
Maar, vooral de bassist en gitarist, waren werkelijk verbluffend.

Penumbra hoards ye, God of revulsion

Stoerbaard
Usericon van Stoerbaard
Posted 12-01-2007 19:52 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

deed ie vorig jaar ook in Little Devil... alleen toen beukte ie ook nog eens het publiek in

*had ook Opeth trui en stond ook vooraan (rechts)*

Julie Mittens vond ik trouwens erg kut, maar ik hou dan ook niet van dat soort 'muziek'. Charlie*Adler deed het best lekker, vooral de drummer kon ik waarderen.

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com