|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Hier zijn we toch wel een beetje trots op The original lineup of the long-defunct Arizona thrashers SACRED REICH — Phil Rind (bass, vocals), Wiley Arnett (lead guitar), Jason Rainey (rhythm guitar) and Greg Hall (drums) — will reunite for several shows in Europe next summer, including an appearance at the Wacken Open Air festival on August 4, 2007. The group's schedule is shaping up as follows: Jul. 29 - Underworld – London, UK Aug. 01 - Hof Ter Loo – Antwerp, BEL Aug. 02 - Dynamo Club – Eindhoven, NETH Aug. 04 - Wacken Open Air – Wacken, GER Maar info: http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=62996 |
|
vet |
|
quote: Donderssssssss Present!! |
|
wow ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Uiteraard aanwezig....Sacred Reich zijn jeugdhelden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Aanwezig! Surf Nicaragua! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Je mag hier zeker trots op zijn |
|
Beetje jammer dat een gedeelte van de doelgroep dan wel al op WOA zit. Maar zeker leuk voor de thuisblijvers! |
|
Jezus k heb die lui nog in het oude Hedon mogen zien (1992 of zo)Echt nog steeds een van de gaafste club shows die ik ooit heb megemaakt( stage diven mocht toen nog gewoon) Hee, Burzum. Sorrie voor al mijn spelfouten maar ik heb alleen maar een L.T.S. dieploma (vandaar mijn beroerde spelling) Please forgive me!!! |
|
Er moet verdomme zowiezo meer thrash in de Dynamo, daar zijn ze groot mee geworden! Waarom speelt Sodom nooit? Kikke man Sacred Reich, ik ben er zeker bij! |
|
quote: Kijk, dat zijn nog eens wijze woorden!!! |
|
quote:Tsja, als hun nieuwe tourboeker die tour die ze nu met Finntroll en LotD niet bij ons aanbiedt dan schiet dat ook niet op he |
|
lol |
|
En hop 17 maart: LWS Inc, Defender, etc 13 april: Laaz Rockit + supports 2 augustus: Sacred Reich in de ouwelullentempel van Nederland |
|
|
|
Vette shait!! for sure!! aight. Hier ga ik heen Against God and Government |
|
Het is nu definitief rond! De voorverkoop start via Ticketservice op 29 juni. Speciaal voor onze vaste bezoekers verkopen we de eerste 100 kaarten op vrijdag en zaterdag 22/23 juni vanaf 21:00 in onze kroeg. Maximaal 4 kaarten per persoon, kosten € 14 per stuk. Hell jawel |
|
Lachuh zo'n stunt, dan zit iedereen op Graspop!! Behalve ik... |
|
En ik Ow wacht, ik hoef helemaal geen kaartje te hebben want dan zit ik op Wacken |
|
Vrijdag kaarten scoren |
|
En de kaarten zijn binnen |
|
|
|
quote: Heb jij er enig idee wat er fout gegaan is met de voorverkoop? Ze zouden afgelopen vrijdag al in de vvk zijn gegaan, maar schijnbaar is dit verschoven naar vandaag? |
|
quote:Weet ik niet. VVK laten beginnen via Ticketservice is een papierwinkel van heb ik me jou daar wat ik begrepen heb. Maar goed, er zijn nu kaarten verkrijgbaar en daar gaat het om |
|
Ik heb mijn kaartje |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |