|
Auteur: |
|
|
Vrijdag 19 januari 2007 @ De Groene Engel in Oss CALLENISH CIRCLE + support : Cypher Zaal open : 20:30 uur Aanvang : 21:00 uur Lokatie : zaal Entree : € 9.00 More info: www.groene-engel.nl [Dit bericht is gewijzigd door Hoolie99 op 08-01-2007 14:21] !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Van de site... Vrijdag 19 januari 2007 Callenish Circle + Cypher Zaal open 20:30 uur Aanvang 21:00 uur Lokatie: zaal Entree € 9.00 Callenish Circle blijft één van de weinige Nederlandse bands (samen met labelgenoten God Dethroned) met echte internationale potentie doordat ze een zeer ruim publiek aanspreken én altijd kwaliteit afleveren. Callenish Circle heeft zich duidelijk geen moeite bespaard om van de meest recente, vijfde, plaat [Pitch.Black.Effects] een klein meesterwerkje te maken: een vette productie en doordachte en goed geproduceerde songs. Op het vorige album werd er geflirt met trage doomy stukken en deze keer wordt er geëxperimenteerd met elektronica. De Haagse band Cypher behoort volgens de kenners tot het best bewaarde geheim van Nederlandse bodem. Hun debuut Darkday Carnival verscheen onlangs in de platenzaken en werd in de Aardschok meer dan lovend gerecenseerd. Thrashcore? Deathcore? Cypher wil zich niet in een hokje laten duwen. Meer informatie op: www.callenish-circle.com www.cyphercore.com www.mysspace.com/cyphercore !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
|
|
* UP * !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Geen 3rde band meer? But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Nog een nodig anders? [Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 02-01-2007 13:53] |
|
quote:deze doet het beter http://www.groene-engel.nl/ |
|
quote: Nope... De Groene Engel heeft besloten het bij deze 2 bands te laten. !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote: Thanx Mies! !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
* schop * !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Vrijdag dussszzz...... |
|
Vanzelfsprekend aanwezig |
|
*schop* Tonite! But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
Index / Concerten |