|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Mits in de buurt: aanwezig! Elite is ook wel tof Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
was leuk voor 1 keer. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Vorig jaar 2 dagen achter elkaar gezien dus dit jaar sla ik even over |
|
Ik wil ze in Baroeg. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Vermoeden over belgische data? Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Nog altijd niet live gezien, dus deze keer gaat dat hopelijk wel gebeuren. De nieuwe pas aangeschaft na die eerste 2 een beetje herontdekt te hebben, zeer goed cd'tje. don't mistake lack of talent for genius |
|
Elite in arnhem |
|
KAMPFAR (NO) - www.kampfar.com Supports: ELITE (NO) - www.elitenorway.com + 1 support tba Routing plan: 01.02.07 - thu - DE - 02.02.07 - fri - DE - 03.02.07 - sat - AT - 04.02.07 - sun - SLO - 05.02.07 - mon - CRO - 06.02.07 - tue - HUN - 07.02.07 - wed - PL - 08.02.07 - thu - CZ - 09.02.07 - fri - DE - 10.02.07 - sat - NL - |
|
Mooi Nederland staat gepland op een Zaterdag! |
|
Da's alleen maar een planning, veelal gaat door onvoorziene omstandigheden alles anders lopen dan verwacht. Ik wacht gewoon rustig op bevestigingen ipv mezelf vast te klampen aan een voorlopige planning waar nog niks is geboekt. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Daar heb je gelijk in ja , Gewoon hopen dat het zo blijft. |
|
Inderdaad. Dit is een planning. De zalen staan nog niet eens vast en zelfs data zouden nog best kunnen veranderen... |
|
Hoop dat het een beetje in de buurt is Goudvishal ofzo. |
|
Staat 10e in Leeuwarden waarschijnlijk, BM festival. |
|
Mooi, moet ik bijzijn Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Chekc. |
|
quote:Perfect! Kunnen we toch Zemial, Kawir, kampfar & Elite in 1x zien |
|
Als deze planning klopt, dan staan ze sowieso niet in de Goudvishal, die avond is er al iets anders te doen. |
|
Ja, als je goed leest dan weetje al meer. |
|
Klopt ja, had het al gelezen |
|
Bevestigd voor 10-02-2007: Kampfar + Elite (&supports) @ Poppodium Romein - Leeuwarden (Black Metal Desecration 2007) Enige gig in NL. Verder zal ook Zemial (GRE) en Kawir (GRE) die dag spelen + nog enkele andere namen die volgen. [Dit bericht is gewijzigd door Deathwish op 04-12-2006 17:25] |
|
Je bedoelt Zemial |
|
Hehe, uiteraard. |
|
oeh! vette shit witze! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |