|
Auteur: |
|
|
Kunstuitleen ... Expo ... Large ... |
|
bij www.fenris-postorder.com hebben ze wel wat leuke posters, tenminste als je de vikingstijl ook kan waarderen. spelfout weggehaald... |
|
Je maakt een foto van het plaatje dat je leuk vindt en laat het af drukken op een posterformaat. Voila! |
|
of je schildert zelf wat op de muur Je moeder. |
|
Je struint Flickr en soortgelijke websites af op leuke abstracte pics (genoeg foto's op hoog detail te vinden) en laat ze groot afdrukken. Mooi inlijsten. Klaar. Vooral het zoeken naar mooie lijsten en netjes ter bezichtiging ophangen vergt tijd en moeite m.i.. Obligatory: let op copyright/copyleft en shit! [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 04-12-2006 0:21] |
|
hehehe he said Flickrrrrrr |
|
Het schilderij wat ik had laten maken is eindelijk af. Ik wilde een heidelandschap voor aan de muur, aangezien ik de helft van mijn jeugd op verschillende heides had doorgebracht. Een realistisch schilderij moest het niet worden. Voor mij is heide leeg, golvend als een zee en permanent voorzien van herfstkleuren. En ik vind dat de kunstenares daar heel mooi in is geslaagd. Op 90 X 70 cm: |
|
Het is dat je zegt dat het heide is, maar ik vind het meer op een woest kolkende zee lijken eigenlijk... spelfout weggehaald... |
|
quote: Wel een woest kolkende zee waar het riool in uitspoeld en met verarmd uranium erin dan.... Boeiender |
|
Het gaat om de kleuren goudbruin (pijpestrootje, bochtige smele), paars (struikhei) en groen (gagel;, brem etc) |
|
quote: Ik zie het er wel in, volgens mij is het wel een mooi schilderij om aan de muur te hebben, rustiek. Boeiender |
|
gewoon een pot rode verf tegen een doek aangooien. verder niets aan doen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: karel appel stijl ftw! en als je echt debiel wilt doen pak je er een trompet bij en blaast wat random noten uit onder het mom van "dit is nou kunst" Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Zoek eerst eens wat uit bij de kunstuitleen. Kun je het eerst lenen voor een schappelijk prijsje en vervolgens zou je het kunnen kopen. In Groningen is het zelfs zo dat het geld dat je aan lenen spendeerd gelijk omgezet wordt tot koop tegoed. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Heb je niet creatieve vrienden/vriendinnen? Zoja, laat hun wat maken en geef ze wat geld of iets anders ervoor terug. |
|
Ik mijn geval wat geld [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 31-12-2008 15:40] |
|
quote: Edit: Karnivoor? [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 31-12-2008 17:04] |
Index / Algemeen |