|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Summerbreeze Festival 16-18 augustus 2007 -Amon Amarth -Dark Funeral -Moonsorrow -Illsisposed -Die Apokalyptischen Reiter -In Extremo -L'Âme Immortelle -The Black Dahlia Murder e.a. Info: http://www.summer-breeze.de/site.php [Dit bericht is gewijzigd door MischiefMira op 05-12-2006 13:28] Bla |
|
Ondertussen: • Nevermore • Volbeat • Maroon • Impious • Dark Tranquillity • Poisonblack • Powerwolf • Dagoba • Swallow The Sun • Caliban • Pain • Oomph! • Rage • Suffocation • President Evil • After Forever • Nightrage • Deadlock • Fall Of Serenity • War From A Harlots Mouth • Karkadan • Absolute • Squeeler A.D. • Justice • Dark Fortress • Xandria • Koldbrann • Machinamade God • Bolt Thrower • Eluveitie • Lacrimans Profundere • Disillusion • Finntroll • Sirenia • Crematory • Communic • Dark Funeral • Dornenreich • Doro • Eisbrecher • Fear My Thoughts • Hardcore Superstar • Helrunar • Hevein • IllDisposed • Immolation • Keep Of Kalessin • Krypteria • L'âme Immortelle • Necrophobic • Samsas Traum • Secrets Of The Moon • Tankard • Tanzwut • Moonsorrow • Die Apokalyptischen Reiter • The Black Dahlia Murder • In Extremo • Amon Amarth Bla |
|
Summer Breeze is wel tof maar die camping is zo ver van het festival terrein Zenial |
|
Op welke summerbreeze ben jij dan geweest vorig jaar? |
|
Hmmm staan wel een aantal erg leuke dingen bij On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Die ene uit 2003 Is het verbeterd sindsdien? Zenial |
|
quote: Ja, ze hebben een compleet nieuw terrein. Nu met de camping tegen het festival aan |
|
En niet meer het festivalterrein op een betonnen ondergrond? Zenial |
|
Nee, gewoon gras. Zoals het hoort. |
|
Ah mooi. Hmmm wordt het opeens weer interessanter... hmmmm... Zenial |
|
De huidige lokatie is geweldig. Het is nu voor de 2e x op de Airstrip van Dinkelsbühl. Er gaat een gratis shuttle naar het dorpje heen en weer waar je heel lekker kunt eten, shoppen en zwemmen in de rivier. Dit jaar is het 10 jarig jubileum en vandaar 60 bands voor 60 Euro incl. parkeren en camping. Ook is er nu voor het eerst een grote partytent. Zinnin!!! Bla |
|
Ik ben nog aan het twijfelen of dat ik naar Summerbreeze zal gaan, of naar Party-San, kan niet zo goed kiezen eerlijk gezegd. Iemand nog een idee wat het gaafste is? Of hangt dat helemaal van de bands af die er spelen? Dus is er verder niet zo veel verschil? an evil incarnation of DEATH! |
|
Als je voor het gaafste wilt, kan je imho het beste naar PSOA. Voor de rest zou ik mn keuze van de bands laten afhangen. Gelukkig heb ik de luxe naar beide fests te kunnen. - Greycloak What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ik wil, ik wil ook! Maar ja, ik zit dan in amerika. *sniffel klotezus ook |
|
quote: Das wel boffen dan, dat je naar beiden festivals kunt. Ik heb vrij in de week van Summerbreeze, maar niet in de week van PSOA, dus ik moet nog even kijken wat ik kan doen en regelen. Maar in ieder geval bedankt voor de info an evil incarnation of DEATH! |
|
quote:Goh, ook weer onder de users? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik ben 5 jaar achtereen naar Summerbreeze geweest. Leuk festival! Inderdaad vorig jaar voor het eerst op een andere locatie....ik zou alleen al willen gaan voor L'ame Immortelle!!!! (en Die Apokalyptischen Reiter, After Forever, Finntroll, In Extremo, Lacrimas Profundere, Moonsorrow etc....) maar ik heb een bruiloft :-( dus voor mij word het dit jaar Wacken for the first time! |
|
Gaat iedereen nu eigenlijk de 15de daarheen of de 16de? Want ik lees dat er op de 15de al bands spelen in de partytent, maar er is 16-18 aangegeven als data... Beetje verwarrend, of zie ik iets over het hoofd? an evil incarnation of DEATH! |
|
Woensdagochtend heen, zoals het lijkt. Lijstje, poging 2! - Greycloak What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Lijstje, poging 2! - Greycloak - Dark Incarnation + aanhang. an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Hier net andersom, ook helaas. Anders wel naar toe willen gaan, wellicht volgend jaar |
|
quote: Inmiddels kan ik dus naar beiden....lucky bastard die ik ben an evil incarnation of DEATH! |
|
Gezellig skatjes! - Greycloak - Dark Incarnation - Regeer - Mira Bla |
|
Zeer goed programma (Dornenreich niet te vergeten) en geen overlappingen. Ik wil er ook naartoe en heb al zitten puzzelen hoe je er met ov kunt komen. Vanaf Utrecht gaat het minstens een dikke 9 uur duren als alles meezit. Gedeeltelijk met ICE-treinen die je voor de zekerheid zou moeten reserveren. Utrecht (vertrek 07.00)- Köln - Stuttgart - Aalen - Ellwangen (aankomst 13.46). Of Utrecht (vertrek 07.00) - Nürnberg - Ellwangen (aankomst 14.49). Dan wachten op de bus van 15.15 die om 15.45 in Dinkelsbühl aankomt. En dan wachten op de shuttlebus. Weten jullie een snellere manier om met het ov naar Dinkelsbühl te gaan? Of heeft iemand - natuurlijk tegen vergoeding - misschien nog een plaatsje vrij in de auto? Dat zou helemaal mooi zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Metall op 05-08-2007 2:56] |
|
Sjeetje, over anderhalve week alweer... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |