|
Auteur: |
|
|
RockHard Festival Gelsenkirchen 25-27 Mei 2007 -AMON AMARTH -DARK FUNERAL -TANKARD -KORPIKLAANI -TURISAS -PAUL DI ANNO -METAL INQUISITOR -CATARACT -SABATON -HARDCORE SUPERSTAR -BULLET -KATAKLYSM -SPOCKĀ“S BEARD -HEAVEN SHALL BURN -AXEL RUDI PELL -GRAVE DIGGER -MAROON -ROSS THE BOSS e.a. De voorverkoop is begonnen. Meer info: http://www.rockhardfestival.de/ Bla |
|
Rockhard heeft zo'n prachtige lokatie aan het water. En niet te grootschalig, supergezellig... Bla |
|
Lijkt me harstikke leuk, met mijn verjaardag ook nog eens maar helaas.. moet dan naar een bruiloft. |
|
Ik ga in elk geval. Ik zal er een op je drinken Bla |
|
Ben alleen naar de eerste editie geweest, vier jaar geleden geloof ik. 't programma ziet er in eider geval weer goed uit, dus dat is wel het overwegen waard. |
|
Ben tot nu toe elke editie geweest. Ik vind dit jaar de line-up wat minder, maar ik denk toch dat ik zaterdag even op en neer ga om Armored Saint en Death Angel te kijken. Bareuh... |
|
(dubbel) [Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 25-04-2007 21:22] Bareuh... |
|
Was erg gaaf, vooral Amon Amarth. Helaas was Naglfar afgezegd. Het voornamelijk poser publiek maalde daar echter niet om. Dark Funeral kreeg dan ook niet het enthousiasme wat ze verdienden. Bij Korpiklaani en Turisas zeer gezellige moshpits. Een leuk festival is het nog steeds, ondanks dat een groot deel van de line up me niet aansprak, de sfeer was super. Bla |
|
had nog mee kunnen rijden met spocks beard...baal eigenlijk wel dat k dat aanbod heb afgeslagen...vorige keer was supervet! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ben alleen de zaterdag geweest. Death Angel was heel erg gaaf, maar ook Armored Saint was weer erg lekker. Bareuh... |
|
|
Index / Concerten |