IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : RockHard Festival 2007
MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 05-12-2006 13:21 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

RockHard Festival
Gelsenkirchen
25-27 Mei 2007

-AMON AMARTH
-DARK FUNERAL
-TANKARD
-KORPIKLAANI
-TURISAS
-PAUL DI ANNO
-METAL INQUISITOR
-CATARACT
-SABATON
-HARDCORE SUPERSTAR
-BULLET
-KATAKLYSM
-SPOCKĀ“S BEARD
-HEAVEN SHALL BURN
-AXEL RUDI PELL
-GRAVE DIGGER
-MAROON
-ROSS THE BOSS

e.a.

De voorverkoop is begonnen.
Meer info:
http://www.rockhardfestival.de/

Bla

Ghislain Lambert
Usericon van Ghislain Lambert
Posted 07-12-2006 13:03 by Ghislain Lambert Wijzig reactieProfiel van Ghislain LambertQuote dit bericht

Tot nu toe ieder jaar geweest op dit uber coole festival, volgend jaar op reis dus niet aanwezig, maar als ik de line up tot nu toe zie, ga ik niet veel missen gelukkig.....

" When the going gets weird, the weird turn pro!"

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 08-12-2006 19:22 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Rockhard heeft zo'n prachtige lokatie aan het water. En niet te grootschalig, supergezellig...

Bla

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-12-2006 19:24 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Lijkt me harstikke leuk, met mijn verjaardag ook nog eens maar helaas.. moet dan naar een bruiloft.

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 22-04-2007 15:24 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Ik ga in elk geval. Ik zal er een op je drinken

Bla

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 22-04-2007 20:25 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Ben alleen naar de eerste editie geweest, vier jaar geleden geloof ik. 't programma ziet er in eider geval weer goed uit, dus dat is wel het overwegen waard.

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 24-04-2007 5:53 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Ben tot nu toe elke editie geweest. Ik vind dit jaar de line-up wat minder, maar ik denk toch dat ik zaterdag even op en neer ga om Armored Saint en Death Angel te kijken.

Bareuh...

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 24-04-2007 5:53 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

(dubbel)

[Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 25-04-2007 21:22]

Bareuh...

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 30-05-2007 16:37 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Was erg gaaf, vooral Amon Amarth.
Helaas was Naglfar afgezegd. Het voornamelijk poser publiek maalde daar echter niet om. Dark Funeral kreeg dan ook niet het enthousiasme wat ze verdienden. Bij Korpiklaani en Turisas zeer gezellige moshpits. Een leuk festival is het nog steeds, ondanks dat een groot deel van de line up me niet aansprak, de sfeer was super.

Bla

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 30-05-2007 16:48 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

had nog mee kunnen rijden met spocks beard...baal eigenlijk wel dat k dat aanbod heb afgeslagen...vorige keer was supervet!

wait for me dragon, we'll meet in the sky

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 30-05-2007 21:02 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Ben alleen de zaterdag geweest. Death Angel was heel erg gaaf, maar ook Armored Saint was weer erg lekker.

Bareuh...

mrugly
Usericon van mrugly
Posted 02-06-2007 4:54 by mrugly Wijzig reactieProfiel van mruglyQuote dit bericht

Het was even zweten, maar de foto's staan nu online op www.metalshots.com

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com