|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
With Full Force Festival 29 juni - 1 juli 2007 Vliegveld Leipzig -Hatebreed -Children Of Bodom -Cannibal Corpse -Amon Amarth en vele anderen Meer info zie: http://www.withfullforce.de/netherland/index.html Bla |
|
Kampfar en Rotten Sound zijn wel tof, de rest zijn weer van die standaard festivalbands Zenial |
|
Waar komen Amon Amarth nou niet spelen in Duitsland [Dit bericht is gewijzigd door The Scorpio op 05-12-2006 16:25] |
|
Bevestigde artiesten: 1349 Amon Amarth Bad Manners Barcode The Bold Bones Brujeria The Business By Night Caliban Cannibal Corpse Children of Bodom Crematory Dagoba Dry Kill Logic Ektomorf Hatebreed Kampfar Kassierer Die Lousy Manos Misconduct Moonsorrow Neaera One Fine Day One Man Army and The Undead Quartet Peter Pan Speedrock Pro Pain Rotten Sound Satyricon Sick Of It All Smoke Blow Sworn Enemy Turisas Venerea Volbeat Walls Of Jericho |
|
quote: dat die ook maar in NL spelen |
|
quote: |
|
in overweging om te gaan |
|
Bad manners?!?! Wat heerschend! |
|
quote: Dit zou mss wel een vervanger van Graspop kn worden dit jaar als dit zo doorgaat... Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: Weet je wel waar het is? Lijkt me niet echt een concurerend festival. |
|
Slayer is bevestigd op de site van with full force |
|
Een groot gedeeldte van deze bands mag van mij ook wel op Fields of Rock komen.. |
|
KORN SLAYER HATEBREED SICK O IT ALL CHILDREN OF BODOM CANNIBAL CORPSE AMON AMARTH BRUJERIA · EKTOMORF 1349 · BAD MANNERS · BARCODE · BOLD · BY NIGHT · CALIBAN · CREMATORY · DAGOBA · DIE KASSIERER · DRY KILL LOGIC · EARTH CRISIS · FEAR MY THOUGHTS · KAMPFAR · LOUSY · MANOS · MAROON · MAYHEM · MISCONDUCT · MOONSORROW · NEAERA · ONE FINE DAY · PETER PAN SPEEDROCK · PRO-PAIN · ROTTEN SOUND · SATYRICON · SMOKE BLOW · SWORN ENEMY · THE BUSINESS · THE BONES · THE CREETINS · TURISAS · ONE MAN ARMY & THE UNDEAD QUARTET · VENEREA · VOLBEAT · WALLS OF JERICHO MORE HEADLINER AND TOPACTS IN PLANNING |
|
Bij de nu al indrukwekkende line-up van With Full Force mogen Naglfar, Unearth en Lamb Of God worden toegevoegd. |
|
ghehe het blijft een hardcore festival ja... Zenial |
|
Wat een fokkin' gave line up! Bla |
|
Waarschijnlijk aanwezig, en er meteen een vakantie achteraan plakken |
|
Dropkick Murphys en meer nieuwe namen toegevoegd op http://www.withfullforce.de/deutsch/index.html [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 07-03-2007 21:47] |
|
Ik ben aanwezig! En 1349 staat er inmiddels niet meer tussen, helaas. Vooral de zaterdag avond is geniaal! Sworn Enemy, Walls Of Jericho, Terror en Sick Of It All achter elkaar! Dat wordt fucking HARD! [Dit bericht is gewijzigd door fetuskiller op 24-05-2007 14:09] Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
Jaah, ga ik ook heen. Heb busticket al geregeld |
|
quote: Selbstverständlich, zsie with full force Festival hat jetzt ein ganz gutes Schwer Metal Team! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Geen idee wat er staat, maar je zal wel gelijk hebben. Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
Patsertje. Maar uiteraard heb ik gelijk "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Mayhem om 5 00 zalig gwn |
|
Dat red ik nooit ben ik bang. Ik vind het maar een krom schema. 5 uur is echt laat, zeker als je al vanaf 2 uur in de middag naar bands aan het kijken bent. Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |