|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
het was in ieder geval gaaf |
|
HEUY!!!! Wat een gezellig feestje ....kan alleen niet meer zo goed lopen, omdat mijn rechterknie 3x zo dik is als mij linkerknie, maar ik heb wel een ceedeetje gewonnen van Mindscan PS: sorry voor de onderbreking bij Textures |
|
quote: wat is een heuy zonder zo'n onderbreking sterkte met je knie zag er pijnlijk uit maar volgens mij was t een ongeluksdag ofzo jij je knie, marcel z'n tiet en ik mn neus.... ging lekker! "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: +1, grote blauwe plek op mn been, maar t was gezellig |
|
Toppie en ik ben niet gewond Wel uitkijken Heuy. Nu je oud bent net zoals ik heb je dat soort dingen altijd als je wat gaat doen Alleen wat minder dat ik Hub's tiet wat minder handig vast greep Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Ben nu pas wakker....wat een feestje Yep, m'n tiet zit nog steeds onder het bloed nu Verder heb ik nog een vraag....ben ik soms ergens in een vijver gesprongen want m'n kleren zijn van top tot teen zeikenat en heb geen flauw idee hoe of wat. Het laatste wat ik me herinner is knoflooksaus drinken bij die Turk Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Mindscan was trouwens vette knepper Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: LOL Zo kennen we je weer Hub hahaha.... geweldig.... |
|
quote: LOL ik was in ieder geval op het begeven moment de weg ook aardig kwijt. heb in ieder geval weer een kerstboom thuis, bedankt Roermond |
|
Yo Z-emmers bedankt voor de support gister! Twas echt een vet feestje! Tjokkefol Don't blush when I rip you open |
|
Ja was erg gaaf gisteren! |
|
Was weer een ouderwets LOMP & gezellig feestje. |
|
quote: Heb je wel je broek nog ? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Ja, die heb ik nog hahahaha....heb alles nog behalve grote delen van mijn geheugen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: je hebt toch wel braaf naar tante wabla geluisterd en je piercing ontsmet he? [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 14-01-2007 22:07] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
oh en om je vraag te beantwoorden, Jesse zegt: Ik weet dat het regende zei Xander en hard en ze waren zeiknat does that answer your question? [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 14-01-2007 22:10] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Heb m'n piercing niet ontsmet, alleen gewoon met wat lauw water gespoeld....heb dus niet geluisterd want ik wist niet eens meer dat je dat gezegd had En Xander zei me al dat het regende...wolkbreuk....weet ik ook niks meer van Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: schaam je!!! een beetje je beloftes aan mij breken. hup, ontsmetten, nu! "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Is al netjes gewassen...maar de wond zit er nog wel. Snap eigenlijk niet waarom mannen elkaar altijd in de tepels willen knijpen. Is al de 4e keer dat iemand mij dit flikt waardoor ik weer een wond heb. Denk dat ik volgende keer maar gewoon uithaal, ongeacht wie het doet hehehe En nee Argus, ik ben niet boos mocht je dat denken na mijn reactie hier hehehe [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 14-01-2007 22:44] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
gewoon eruit halen dat ding "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Ben ik ook over aan het denken ja....(ook al ziet het er wel cool uit en is het lekker bij sex - dus nog effe denken wat het gaat worden) Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik kneep heel je tiet gewoon hoor. Alleen je tepel is wel heel intiem quote: Ik had je ook al omgekocht met bier Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Dus jij was diegene die me zat probeerde te voeren Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik hielp alleen bij het in stand houden van Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |