IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Textures, 13-01-07 Azijnfabriek Roermond Vorige pagina | Volgende pagina
6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 14-01-2007 3:36 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

het was in ieder geval gaaf

watery black
Usericon van watery black
Posted 14-01-2007 11:02 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

twas super! lekker uit mn dak gegaan hehe *nog steeds een beetje hyper*

"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 14-01-2007 11:31 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

Wat een gezellig feestje ....kan alleen niet meer zo goed lopen, omdat mijn rechterknie 3x zo dik is als mij linkerknie, maar ik heb wel een ceedeetje gewonnen van Mindscan

PS: sorry voor de onderbreking bij Textures

watery black
Posted 14-01-2007 11:45 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2007 11:31 schreef HEUY het volgende:
HEUY!!!!

Wat een gezellig feestje ....kan alleen niet meer zo goed lopen, omdat mijn rechterknie 3x zo dik is als mij linkerknie, maar ik heb wel een ceedeetje gewonnen van Mindscan

PS: sorry voor de onderbreking bij Textures

wat is een heuy zonder zo'n onderbreking

sterkte met je knie zag er pijnlijk uit

maar volgens mij was t een ongeluksdag ofzo jij je knie, marcel z'n tiet en ik mn neus.... ging lekker!

"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 14-01-2007 11:59 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2007 11:31 schreef HEUY het volgende:
kan alleen niet meer zo goed lopen,

+1, grote blauwe plek op mn been, maar t was gezellig

Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 14-01-2007 12:05 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Toppie en ik ben niet gewond

Wel uitkijken Heuy. Nu je oud bent net zoals ik heb je dat soort dingen altijd als je wat gaat doen

Alleen wat minder dat ik Hub's tiet wat minder handig vast greep

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 14-01-2007 12:15 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ben nu pas wakker....wat een feestje

Yep, m'n tiet zit nog steeds onder het bloed nu
Verder heb ik nog een vraag....ben ik soms ergens in een vijver gesprongen want m'n kleren zijn van top tot teen zeikenat en heb geen flauw idee hoe of wat. Het laatste wat ik me herinner is knoflooksaus drinken bij die Turk

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Hub de Gallier
Posted 14-01-2007 12:29 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Mindscan was trouwens vette knepper

Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 14-01-2007 12:30 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

quote:
Op 14 januari 2007 12:15 schreef Hub de Gallier het volgende:

Verder heb ik nog een vraag....ben ik soms ergens in een vijver gesprongen want m'n kleren zijn van top tot teen zeikenat en heb geen flauw idee hoe of wat. Het laatste wat ik me herinner is knoflooksaus drinken bij die Turk

LOL

Zo kennen we je weer Hub hahaha.... geweldig....

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 14-01-2007 13:04 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:

LOL ik was in ieder geval op het begeven moment de weg ook aardig kwijt.
heb in ieder geval weer een kerstboom thuis, bedankt Roermond

JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 14-01-2007 14:00 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Yo Z-emmers bedankt voor de support gister! Twas echt een vet feestje! Tjokkefol

Don't blush when I rip you open

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 14-01-2007 14:17 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

Ja was erg gaaf gisteren!

Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 14-01-2007 14:40 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

Was weer een ouderwets LOMP & gezellig feestje.

Argus
Usericon van Argus
Posted 14-01-2007 19:14 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:

Heb je wel je broek nog ?

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

Hub de Gallier
Posted 14-01-2007 20:32 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ja, die heb ik nog hahahaha....heb alles nog behalve grote delen van mijn geheugen

watery black
Posted 14-01-2007 22:06 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2007 20:32 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ja, die heb ik nog hahahaha....heb alles nog behalve grote delen van mijn geheugen

je hebt toch wel braaf naar tante wabla geluisterd en je piercing ontsmet he?

[Dit bericht is gewijzigd door watery black op 14-01-2007 22:07]

watery black
Posted 14-01-2007 22:10 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

oh en om je vraag te beantwoorden, Jesse zegt:
Ik weet dat het regende zei Xander en hard en ze waren zeiknat

does that answer your question?

[Dit bericht is gewijzigd door watery black op 14-01-2007 22:10]

Hub de Gallier
Posted 14-01-2007 22:23 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb m'n piercing niet ontsmet, alleen gewoon met wat lauw water gespoeld....heb dus niet geluisterd want ik wist niet eens meer dat je dat gezegd had

En Xander zei me al dat het regende...wolkbreuk....weet ik ook niks meer van

watery black
Posted 14-01-2007 22:26 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2007 22:23 schreef Hub de Gallier het volgende:
Heb m'n piercing niet ontsmet, alleen gewoon met wat lauw water gespoeld....heb dus niet geluisterd want ik wist niet eens meer dat je dat gezegd had

En Xander zei me al dat het regende...wolkbreuk....weet ik ook niks meer van

schaam je!!! een beetje je beloftes aan mij breken.

hup, ontsmetten, nu!

Hub de Gallier
Posted 14-01-2007 22:43 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Is al netjes gewassen...maar de wond zit er nog wel. Snap eigenlijk niet waarom mannen elkaar altijd in de tepels willen knijpen. Is al de 4e keer dat iemand mij dit flikt waardoor ik weer een wond heb. Denk dat ik volgende keer maar gewoon uithaal, ongeacht wie het doet hehehe

En nee Argus, ik ben niet boos mocht je dat denken na mijn reactie hier hehehe

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 14-01-2007 22:44]

watery black
Posted 14-01-2007 22:45 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

gewoon eruit halen dat ding

Hub de Gallier
Posted 14-01-2007 22:46 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ben ik ook over aan het denken ja....(ook al ziet het er wel cool uit en is het lekker bij sex - dus nog effe denken wat het gaat worden)

Argus
Usericon van Argus
Posted 14-01-2007 23:08 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2007 22:43 schreef Hub de Gallier het volgende:
Is al netjes gewassen...maar de wond zit er nog wel. Snap eigenlijk niet waarom mannen elkaar altijd in de tepels willen knijpen.

Ik kneep heel je tiet gewoon hoor. Alleen je tepel is wel heel intiem

quote:

En nee Argus, ik ben niet boos mocht je dat denken na mijn reactie hier hehehe

Ik had je ook al omgekocht met bier

Hub de Gallier
Posted 14-01-2007 23:10 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Dus jij was diegene die me zat probeerde te voeren

Argus
Usericon van Argus
Posted 14-01-2007 23:18 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Ik hielp alleen bij het in stand houden van

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com