|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Heb meerdere mensen om ideeën gevraagd, wellicht dat er wat tussen zit waar we in Popfront nog niet aan hadden gedacht. Daarnaast hebben bands die zelf enthousiast zijn en zich aanmelden de voorkeur. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Zijn dat er niet veel dan? SMS wil vast ook wel spelen.. |
|
quote: Zijn er behoorlijk wat, maar zie graag ook aanmeldingen van andere genres dan brutal deathmetal verschijnen "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Dat mag niet Mayo....dat is een Zwolsche band www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Zeg, AOD je mail krijg ik telkens terug...Whats up? |
|
---> Bij deze, de bands op alfabetische volgorde, speelschema volgt later: BURNING HATRED CUTTING DAISY SANGUINARY THE EMBODIMENT X-TINXION "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Speelschema: Popfront open: 13:30uur 1400 1430 Sanguinary 1445 1515 Burning Hatred 1530 1615 Cutting Daisy 1630 1715 X-Tinxion 1730 1815 The Embodiment "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
kijk, dat is betere koek voor de zondag middag.. ik kom ook! |
|
Je moet wel Kom je met of zonder bassist www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: godver, sanguinary zo vroeg, om die tijd is mn kater meestal nog te erg hehe Je moeder. |
|
quote: |
|
|
|
Mooi schemaatje!!! |
|
Dan staat ons nog 1 ding te doen: Er een mooi dagje van maken, gheghe "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Da geet wa lukk'n! Nu maar es op tijd naar popfront zodat we dr wel in komen |
|
quote: |
|
In Zwolle, daar komt nog wel eens metal ofnie? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Uhuh Renée : CHD es in Popfront? [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 13-12-2006 19:54] |
|
quote: Ehm? CHD Watte? Collapsed Hard Dick "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Niet zo'n grote mond he! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Fuck off Aha, ik zie 'm al... Als je wilt komen spelen kun je me mailen. Zie profiel [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 13-12-2006 20:09] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: De tering.. Dat noem je eh.. muziek? Vind een heleboel wel gaaf, maar die boemerdeboemerdeboem.. jeetje. |
|
quote:Dat laat ik aan Frnk over. Mayo: wat? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: idd. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |