IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 5-1-07 Stainless releaseparty met Mindscan + Drainlife + When All Life Ends + Facewreck @ Waterfront, Rotterdam Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-12-2006 13:13 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

5 januari is het zover: de (1e) releaseparty van de Stainless compilatie CD die op 24 maart 2006 in Waterfront opgenomen is tijdens het Roestvrij festival.

Dit is tevens de 1e release van mijn metal(core) label Increase records.

Op deze 1e releaseparty spelen de Rotterdamse (e.o.) bands die op de Stainless compilatie staan:

*Mindscan
*Facewreck
*Drainlife
*When All Life Ends

Entree is 10 euro inclusief de Stainless compilatie CD. Om 20h gaat de zaal open.

Meer data van de Stainless promotietour:
6-1-07 @ Het Paard van Troje (kleine zaal), Den Haag met Dominatör, Facewreck en Mindscan
21-1-07 @ De Melkweg (oude zaal), Amsterdam met Last Breath Denied, Return to Reason en Mindscan

Ben met nog een aantal zalen in onderhandeling, meer data volgen (hopelijk) snel.

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 09-12-2006 13:14]

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 09-12-2006 19:33 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Argh, niet Facewreck! ik zag die ongelooflijke homo band voor het eerst tijdens Ramallah en Death before Dishonor gig in de baroeg. wat een ruk band !!!

Fuck the world and fuck you

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 12-12-2006 12:45 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Een hardcore band en jij vind het niets? Ben je emo geworden ofzo?

Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 12-12-2006 13:38 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Iig wel aanwezig bij gezondheid en weder dienende...

Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.

Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 12-12-2006 13:49 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

We gaan de agenda eens bekijken.
Paard is te lopen dus dat moet wel lukken als ik er ben

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 12-12-2006 14:20 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Aaaanwezig

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 12-12-2006 19:45 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2006 13:38 schreef Vikingblood het volgende:
Iig wel aanwezig bij gezondheid en weder dienende...

ik ben er ook. gaan we lekker bieren, vikingtje!

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-12-2006 17:41 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

De flyer met ook de andere data erop.

JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 21-12-2006 20:49 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Hmmm..'t blijft een smakelijke flyer

Don't blush when I rip you open

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Posted 21-12-2006 20:53 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

En dan gaat een of ander raar bandje er ook nog mini-exemplaren van uitdelen bij een concert in Delft

JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 21-12-2006 21:20 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 21 december 2006 20:53 schreef Tenderstrike het volgende:
En dan gaat een of ander raar bandje er ook nog mini-exemplaren van uitdelen bij een concert in Delft
Hahahaha ja idd, maar ik kijk er zelf dan niet naar he! Alleen uitdelen!

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Posted 21-12-2006 21:21 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

En ik kan sinds ik dat ding voor het eerst zag niet meer slapen en je hebt nog steeds geen gewetensbezwaar?

JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 21-12-2006 21:50 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 21 december 2006 21:21 schreef Tenderstrike het volgende:
En ik kan sinds ik dat ding voor het eerst zag niet meer slapen en je hebt nog steeds geen gewetensbezwaar?
Aaahhhh... sorry dat was echt niet de bedoeling
Sorry!

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 21-12-2006 22:03 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Ik ben er WEER niet. de zesde is dan het Harbour Hardcore fest in baroeg. sorry jongens.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-12-2006 22:13 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Das de dag erna, drolio!

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 21-12-2006 22:15 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Ikke niet rijk

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Posted 22-12-2006 6:09 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Snaack gooit je toch wel even op de gastenlijst?

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 22-12-2006 12:04 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

En dan doe ik dat.. En dan komt die bolle alsnog niet

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 22-12-2006 19:11 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2006 12:04 schreef Snaack het volgende:
En dan doe ik dat.. En dan komt die bolle alsnog niet
Misschien wel als je me als Special Guest op de lijst zet.

JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 01-01-2007 16:19 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 22 december 2006 19:11 schreef mental het volgende:
Misschien wel als je me als Special Guest op de lijst zet.
Tsss..en zeker een rode loper uitrollen, een plekje in de skybox van de Waterfront en gratis eten en drinken.

Gewoon komen Mental, t wordt een vette metalavond!

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-01-2007 16:22 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 1 januari 2007 16:19 schreef JaneDoe het volgende:
Tsss..en zeker een rode loper uitrollen, een plekje in de skybox van de Waterfront en gratis eten en drinken.

Gewoon komen Mental, t wordt een vette metalavond!
We zien wel mevrouw. voorlopig ben ik ziek.

JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 01-01-2007 16:25 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 1 januari 2007 16:22 schreef mental het volgende:
We zien wel mevrouw. voorlopig ben ik ziek.
Beterschap!

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-01-2007 16:27 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 1 januari 2007 16:25 schreef JaneDoe het volgende:
Beterschap!

dank je !

Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 02-01-2007 18:52 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Ik kom wel..en de die hard die ik ben..ik kom rechtstreeks uit Polen voor jullie..
Vrouwtje thuis planten en dan gelijk mindscannen.
We leaven rond 5 uur sochtends dus met een beetje mats en zonder vertraging ga ik het redden..

Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 03-01-2007 0:08 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Hardcore!

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 05-01-2007 16:57 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

vanavond!

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com