![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
5 januari is het zover: de (1e) releaseparty van de Stainless compilatie CD die op 24 maart 2006 in Waterfront opgenomen is tijdens het Roestvrij festival. ![]() Dit is tevens de 1e release van mijn metal(core) label Increase records. ![]() Op deze 1e releaseparty spelen de Rotterdamse (e.o.) bands die op de Stainless compilatie staan: *Mindscan *Facewreck *Drainlife *When All Life Ends Entree is 10 euro inclusief de Stainless compilatie CD. Om 20h gaat de zaal open. ![]() Meer data van de Stainless promotietour: 6-1-07 @ Het Paard van Troje (kleine zaal), Den Haag met Dominatör, Facewreck en Mindscan 21-1-07 @ De Melkweg (oude zaal), Amsterdam met Last Breath Denied, Return to Reason en Mindscan Ben met nog een aantal zalen in onderhandeling, meer data volgen (hopelijk) snel. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 09-12-2006 13:14] ![]() |
|
Een hardcore band en jij vind het niets? Ben je emo geworden ofzo? ![]() ![]() |
|
Iig wel aanwezig bij gezondheid en weder dienende... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
We gaan de agenda eens bekijken. Paard is te lopen dus dat moet wel lukken als ik er ben ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Aaaanwezig ![]() ![]() |
|
quote:ik ben er ook. gaan we lekker bieren, vikingtje! Fuck the world and fuck you ![]() |
|
![]() De flyer met ook de andere data erop. ![]() ![]() |
|
Hmmm..'t blijft een smakelijke flyer ![]() Don't blush when I rip you open ![]() |
|
En dan gaat een of ander raar bandje er ook nog mini-exemplaren van uitdelen bij een concert in Delft ![]() ![]() |
|
quote:Hahahaha ja idd, maar ik kijk er zelf dan niet naar he! ![]() Don't blush when I rip you open ![]() |
|
En ik kan sinds ik dat ding voor het eerst zag niet meer slapen en je hebt nog steeds geen gewetensbezwaar? ![]() ![]() |
|
quote:Aaahhhh... sorry dat was echt niet de bedoeling ![]() Sorry! Don't blush when I rip you open ![]() |
|
![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Das de dag erna, drolio! ![]() ![]() |
|
Ikke niet rijk ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Snaack gooit je toch wel even op de gastenlijst? ![]() ![]() |
|
En dan doe ik dat.. En dan komt die bolle alsnog niet ![]() ![]() |
|
quote:Misschien wel als je me als Special Guest op de lijst zet. ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote:Tsss..en zeker een rode loper uitrollen, een plekje in de skybox van de Waterfront en gratis eten en drinken. ![]() Gewoon komen Mental, t wordt een vette metalavond! ![]() Don't blush when I rip you open ![]() |
|
quote:We zien wel mevrouw. ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Don't blush when I rip you open ![]() |
|
quote:dank je ! ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Ik kom wel..en de die hard die ik ben..ik kom rechtstreeks uit Polen voor jullie.. Vrouwtje thuis planten en dan gelijk mindscannen. We leaven rond 5 uur sochtends dus met een beetje mats en zonder vertraging ga ik het redden.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Hardcore! ![]() ![]() ![]() |
|
vanavond! ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |