|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
5 januari is het zover: de (1e) releaseparty van de Stainless compilatie CD die op 24 maart 2006 in Waterfront opgenomen is tijdens het Roestvrij festival. Dit is tevens de 1e release van mijn metal(core) label Increase records. Op deze 1e releaseparty spelen de Rotterdamse (e.o.) bands die op de Stainless compilatie staan: *Mindscan *Facewreck *Drainlife *When All Life Ends Entree is 10 euro inclusief de Stainless compilatie CD. Om 20h gaat de zaal open. Meer data van de Stainless promotietour: 6-1-07 @ Het Paard van Troje (kleine zaal), Den Haag met Dominatör, Facewreck en Mindscan 21-1-07 @ De Melkweg (oude zaal), Amsterdam met Last Breath Denied, Return to Reason en Mindscan Ben met nog een aantal zalen in onderhandeling, meer data volgen (hopelijk) snel. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 09-12-2006 13:14] |
|
Een hardcore band en jij vind het niets? Ben je emo geworden ofzo? |
|
Iig wel aanwezig bij gezondheid en weder dienende... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
We gaan de agenda eens bekijken. Paard is te lopen dus dat moet wel lukken als ik er ben Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Aaaanwezig |
|
quote:ik ben er ook. gaan we lekker bieren, vikingtje! Fuck the world and fuck you |
|
De flyer met ook de andere data erop. |
|
Hmmm..'t blijft een smakelijke flyer Don't blush when I rip you open |
|
En dan gaat een of ander raar bandje er ook nog mini-exemplaren van uitdelen bij een concert in Delft |
|
quote:Hahahaha ja idd, maar ik kijk er zelf dan niet naar he! Alleen uitdelen! Don't blush when I rip you open |
|
En ik kan sinds ik dat ding voor het eerst zag niet meer slapen en je hebt nog steeds geen gewetensbezwaar? |
|
quote:Aaahhhh... sorry dat was echt niet de bedoeling Sorry! Don't blush when I rip you open |
|
Ik ben er WEER niet. de zesde is dan het Harbour Hardcore fest in baroeg. sorry jongens. Fuck the world and fuck you |
|
Das de dag erna, drolio! |
|
Ikke niet rijk Fuck the world and fuck you |
|
Snaack gooit je toch wel even op de gastenlijst? |
|
En dan doe ik dat.. En dan komt die bolle alsnog niet |
|
quote:Misschien wel als je me als Special Guest op de lijst zet. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Tsss..en zeker een rode loper uitrollen, een plekje in de skybox van de Waterfront en gratis eten en drinken. Gewoon komen Mental, t wordt een vette metalavond! Don't blush when I rip you open |
|
quote:We zien wel mevrouw. voorlopig ben ik ziek. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Beterschap! Don't blush when I rip you open |
|
quote:dank je ! Fuck the world and fuck you |
|
Ik kom wel..en de die hard die ik ben..ik kom rechtstreeks uit Polen voor jullie.. Vrouwtje thuis planten en dan gelijk mindscannen. We leaven rond 5 uur sochtends dus met een beetje mats en zonder vertraging ga ik het redden.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Hardcore! |
|
vanavond! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |