|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Van de ene naar de andere kant ver weg, damn. Necrophagist is nou net zo'n band die ik wel eens live wil zien. |
|
Nondeju, dan ben ik op reis. Naast Necro en Misery is Burning Skies absoluut een klasse band in opmars (beetje ala All Shall Perish).... " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote:Hmmm ja dat zijn kutdata iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Necrophagist... geil! Checken dus "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
gaaf! zeker aanwezig! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: 10 maart 2007 is een zaterdag, lijkt me een zeer goede dag voor een metalshow...... |
|
Die zaterdag maar even opschrijven. Misery Index en Necrophagist natuurlijk ook gaaf. |
|
quote: Aha, Baroeg ook!! [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 10-12-2006 16:11] |
|
Gaaf! |
|
Coldworker zou hier toch ook bijstaan ?! |
|
quote: Dat klopte, maar dat is niet doorgegaan. Reden onbekend. |
|
Das mooi kutje bef dan !!! Maar ik zal Den Bosch eens in overweging nemen. [Dit bericht is gewijzigd door yowannuzz op 11-12-2006 19:41] |
|
quote: +1 spelfout weggehaald... |
|
quote:Same here |
|
Definitieve line-up: NECROPHAGIST MISERY INDEX ORIGIN Diskreet In Het Bolwerk ook nog Noordschok-preview van Friesland erbij! |
|
Origin!!! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Yeah!!!!!!!! Necrophagist!! |
|
|
|
quote: +1 But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
godsnakende, wat een vette package! |
|
Godsnakendenondeju, zeggen de Brabo's dan. |
|
godsnakendenondeju...W2 is nog op acceptabele fietsafstand ook |
|
Voor mij is Baroeg op fietsafstand. |
|
GODVER! zit wéér niet in het land als ze eindelijk eens in de buurt zijn wait for me dragon, we'll meet in the sky |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |