IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Hub & Heuy festival met Dimension F3H op ZA 2 juni, Roermond Vorige pagina | Volgende pagina
Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 04-06-2007 0:37 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

prettige vakantie! en het was geweldig




watery black
Usericon van watery black
Posted 04-06-2007 0:45 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

yup, t was weer super jammer dat ik zo vroeg weer weg moest maar gezellig was t zeker!

oh, enne, MoFje.... FOEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 04-06-2007 17:49 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2007 16:53 schreef Hub de Gallier het volgende:
En laat nu die zatte fotoos maar komen


Yeah, ze komen eraan! Ik weet niet of het vannacht nog lukt want ik ben voorlopig nog aan het overwerken

Marcel en Sander, bedankt voor de super leuke avond en leuke line up!!

Volgende keer ben ik er graag weer bij!

[Dit bericht is gewijzigd door MischiefMira op 04-06-2007 17:49]


Bla


MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 04-06-2007 23:15 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht



De foto's staan nu online op www.metalshots.com



Bla


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 04-06-2007 23:16 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

jupiler


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 04-06-2007 23:24 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2007 23:15 schreef MischiefMira het volgende:


De foto's staan nu online op www.metalshots.com



Wat een ontzettend gave foto.

Fotoshop?


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 04-06-2007 23:30 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Gaaf foto verslag


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 04-06-2007 23:38 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 4 juni 2007 23:24 schreef WhiteRider het volgende:
Wat een ontzettend gave foto.

Fotoshop?
nee ze hebben echt de U op de zijkant van hun vinger staan



Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 04-06-2007 23:51 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

Haha, geweldig; volgens mij was er goed gedronken...


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 04-06-2007 23:57 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Volgens de cijfers van de bar was er EXTREEM goed gedronken


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 05-06-2007 0:06 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

no shit




MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 05-06-2007 12:09 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2007 23:24 schreef WhiteRider het volgende:
Wat een ontzettend gave foto.

Fotoshop?


Nope, Coreldaw! Dat gaat sneller dan Photoshop als het een vrij simpele operatie is haha!
Alhoewel het makkelijker en leuker zou zijn Hub & Heuy volgende keer vast te binden en te tattooeren!


Bla


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 05-06-2007 15:29 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Als je ons genoeg Jupiler voert hoef je ons niet eens vast te binden hahahahahahahaha


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 08-06-2007 21:35 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Hier enkele fotoos

Zuipen voor Satan met Arghamon


Pre-party bij Heuy thuis, oftwel karaoke met bier en Jack Daniels


H&H tijdens H&H fest


Bezopen tijdens ons eigen festival


Arghamon, snel effe een shot tijdens een korte break


Ik en Morfeus na het optreden


Afscheid op Schiphol


[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 08-06-2007 21:37]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 08-06-2007 21:38 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ziet er verdomde gezellig uit!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 08-06-2007 22:11 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Mr. Moe Dimension F3H


Morfeus Dimension F3H


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 09-06-2007 12:18 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Heb je nog met de heer Morfeus gesproken over Limbonic Art?


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 09-06-2007 12:27 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ja, veel leuke verhalen van vroeger gehoord, veelal over Daemon
Kijk er al naar uit de preview versie te krijgen van het aankomend LA album, toch altijd een geweldige band geweest die nooit verveelde


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 09-06-2007 12:38 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2007 12:27 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ja, veel leuke verhalen van vroeger gehoord, veelal over Daemon
Kijk er al naar uit de preview versie te krijgen van het aankomend LA album, toch altijd een geweldige band geweest die nooit verveelde

Je bedoelt een normale promo? Of een soort pre-production versie? *aast namens ZM op een exemplaar*


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 09-06-2007 12:48 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Een gewoon CD-R'tje met een preview...er zijn nog niet eens promos, album moet eerst eens helemaal af zijn
Maar hebben het eigenlijk meer over het verleden gehad dan over de toekomst...als de anderen bleven doorzuipen bij Heuy gingen we bij mij thuis oude verhalen op halen en als hij eenmaal op dreef was bleven de verhalen komen

Heb nu wel een totaal ander beeld van Morfeus dan voorheen, hij is echt een hele vriendelijke, sociale, praatgrage kerel met een zelfde gevoel voor humor als mij (dacht altijd dat hij zo'n nors type zou zijn hahahaha)

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 09-06-2007 12:53]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 09-06-2007 13:31 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Op 9 juni 2007 12:48 schreef Hub de Gallier het volgende:
Heb nu wel een totaal ander beeld van Morfeus dan voorheen, hij is echt een hele vriendelijke, sociale, praatgrage kerel met een zelfde gevoel voor humor als mij (dacht altijd dat hij zo'n nors type zou zijn hahahaha)


Ik wist niet dat jij ook een sarcastische vorm van humor hebt, haha. Dat norse ligt volgens mij meer aan hoe de mensen hem benaderen maar het is inderdaad een geweldige gast!

[Dit bericht is gewijzigd door Vampire John op 09-06-2007 13:31]


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 09-06-2007 13:36 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2007 13:31 schreef Vampire John het volgende:
Ik wist niet dat jij ook een sarcastische vorm van humor hebt, haha. Dat norse ligt volgens mij meer aan hoe de mensen hem benaderen maar het is inderdaad een geweldige gast!
Ik ben één en al sarcasme


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 09-06-2007 16:39 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

echt waar ?

[Dit bericht is gewijzigd door Triple-Dan op 09-06-2007 16:40]


HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 15-06-2007 12:25 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

Zometeen maar eens bewijsmateriaal door gaan nemen nu ik terug van vakantie was


MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 15-06-2007 15:05 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Wat is dat nou voor zin? Wat heb jij op schat?


Bla


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen