|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
als we dan toch bezig zijn; de voorkant de achterkant |
|
ja, je heb je eigen topic toch. |
|
oowh haha, maakt mij niet uit, ik val je niet aan. |
|
quote:Zou het? Alleen wel teringvroeg zeg |
|
quote: In de Baroeg begint men al om 15.00 uur |
|
Nog iets minder dan een maand. |
|
Dit zullen ongeveer de tijden worden: 17:00-17:40 ROTTEN SOUND 17:55-18:35 INCANTATION 18:50-19:50 MALEVOLENT CREATION 20:05-21:05 ROTTING CHRIST |
|
Nog iets langer dan een week! Heb er zin in. |
|
|
|
Met gast zanger Roy Vermeulen Het is de lichtinval ;') |
|
oowh? |
|
quote: Hij is mee geweest in Eindhoven, vanavond in baroeg en hij is gevraagd om deze toer mee te blijven komen. Het is de lichtinval ;') |
|
naja ik merk het wel, heb er nog niks over gehoord. |
|
Misschien moet erbij gezegd worden van welke bands hij is, zo bekend is Roy ook weer niet... |
|
Roy is gast zanger bij MALEVOLENT CREATION Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Maar ZIJN EIGEN BANDS zijn Autumnal Reaper, Graven Imag en Drowned In Torment. Daarvan zouden jullie Roy misschien moeten kennen. Kim je moet minder blond zijn |
|
aah, okeej dan weet ik wie het is Aankomende zondag dus! |
|
quote: sorry Het is de lichtinval ;') |
|
Zondag dus! |
|
Dit gaat niet door las ik net??? Staat niks over op de website? [quote="Orklord"]Cancelled! Helaas, er is iets waardoor ze de komende week in Londen vast zitten. [/quote] Orklord? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 11-03-2007 10:31] |
|
Dat las ik net ook inderdaad, nou ben ik toch wel erg benieuwd |
|
Ze schijnen een week vast te zitten in London. Over 6 dagen is het in Nijmegen dus nou ben ik toch wel erg benieuwd |
|
Vandaag heb ik geprobeerd om mn kaartje in te leveren bij het postkantoor. Dat is niet gelukt. De medewerkster van het postkantoor vertelde me dat het soms enkele dagen duurt voordat een annulering wordt gemeld. |
|
quote: Bus kapoet, nu gemaakt.. dus gewoon in Nijmegen te zien lijkt mij. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |