|
Auteur: |
|
|
Wat moet je met je zondag nu X-Mass Metalfest is afgelast? Nou, je gaat gewoon naar The Rambler in Eindhoven. Voor €5,- krijg je daar een hele avond death metal van Nederlandse bodem. Wat wil een mens nog meer? Zaal open: 16.00 uur Aanvang: 17.00 uur Zie ik je daar! [Dit bericht is gewijzigd door Aaargh op 11-12-2006 13:20] “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Ja Drowned In Torment! Ik ga der kijken. |
|
quote: Puik idee |
|
Ja zondag al weer! We hebben er zin in! |
|
Autumnal Stryper... wat een bagger If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
OEH pas nou op!!! Voor je het weet heb je ruzie met de band jonguuuuh!!!11!!!1 Gevaarlijke gast die frontman!! !!!!!! |
|
Die natte wind?! Die miserabele aandachtshoer?! Die chronische leugenaar?! Daar heb ik al ruzie mee. Gelukkig weet ik dat je cynisch bent, trol. [Dit bericht is gewijzigd door Macabre op 13-12-2006 10:28] If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
Zo zondag alweer, mochten mensen nog enige idee willen hoe Drowned In Torment klinkt kan je op www.myspace.com/drownedintorment onze demo beluisteren, die spelen we ook in Eindhoven samen met een nieuw nummer.. www.drownedintorment.com Dre tot zondags!! ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
En hup, omhoog! Sjongejonge, zitten al die bands op ZM ofzo? Anyway, Aaargh en de Belles hebben er ook zin in. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Pijn... in... m'n... nek... Stijve... rugspieren... En m'n haar stinkt naar zweet en rook. Het was gaaf! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
Index / Concerten |