![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Wat moet je met je zondag nu X-Mass Metalfest is afgelast? Nou, je gaat gewoon naar The Rambler in Eindhoven. Voor €5,- krijg je daar een hele avond death metal van Nederlandse bodem. Wat wil een mens nog meer? Zaal open: 16.00 uur Aanvang: 17.00 uur Zie ik je daar! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Aaargh op 11-12-2006 13:20] “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
|
Ja Drowned In Torment! Ik ga der kijken. ![]() ![]() |
|
quote: Puik idee ![]() ![]() |
|
Ja zondag al weer! We hebben er zin in! ![]() |
|
Autumnal Stryper... wat een bagger If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! ![]() |
|
OEH pas nou op!!! Voor je het weet heb je ruzie met de band jonguuuuh!!!11!!!1 Gevaarlijke gast die frontman!! !!!!!! ![]() ![]() |
|
Die natte wind?! Die miserabele aandachtshoer?! Die chronische leugenaar?! Daar heb ik al ruzie mee. Gelukkig weet ik dat je cynisch bent, trol. [Dit bericht is gewijzigd door Macabre op 13-12-2006 10:28] If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! ![]() |
|
Zo zondag alweer, mochten mensen nog enige idee willen hoe Drowned In Torment klinkt kan je op www.myspace.com/drownedintorment onze demo beluisteren, die spelen we ook in Eindhoven samen met een nieuw nummer.. ![]() ![]() www.drownedintorment.com Dre tot zondags!! ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl ![]() |
|
En hup, omhoog! Sjongejonge, zitten al die bands op ZM ofzo? ![]() Anyway, Aaargh en de Belles hebben er ook zin in. ![]() “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
|
Pijn... in... m'n... nek... Stijve... rugspieren... En m'n haar stinkt naar zweet en rook. Het was gaaf! ![]() “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |