|
Auteur: |
|
|
voor de mensen die het graag willen weten er is sinds kort een metal front twente opgericht!! voor meer informatie hun je terecht bij www.metalfronttwente.nl! Absolute aanrader!! |
|
|
|
het begin is er nu nog een beetje meer info over metal hangouts. een concertagenda twente zou het ook goed doen. |
|
ej de voorzitter is toevallig ook nog es zanger van arbuscula Je moeder. |
|
abruscule is toch de pijp uit? |
|
dat klopt, hij zit nu in de band: justifiable homicide Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
ok, dank dacht ff dat ik gek werd |
|
nah |
|
ej vik, zullen we metalfront apeldoorn oprichten? dan heeft apeldoorn ook een metalfront Je moeder. |
|
is cool |
|
ttssssssss |
|
Je moeder. |
|
ok, nog niet echt nuttig |
|
maar er is een begin |
|
Mensen on topic please ... |
|
Ede heb d'r gloof ik ook een Http://www.edekeihard.nl |
|
quote: -totaal offtopic- justifiable homicide???is dat ook niet een nummer van Dying Fetus???-totaal offtopic- Suck my piss |
|
quote: Inderdaad, dat zei ik ze ook al. Maar dat nummer kenden ze niet, het schijnt dat Dismember ook een nummer heeft wat zo heet, en daar is het van afgeleid [Dit bericht is gewijzigd door rynuz op 22-01-2002 0:06] |
|
quote: Die voeren geen zak uit he? MFT wil dan ook niet gaan samenwerken met die lui Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Goedzo... EHBO zuigt toch wel op een aantal punten!! Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Emmeloord heeft er ook 1, maar goed we zijn maar met z'n 3en waar de helf al ruzie met elkaar heeft. En we hebben geen site. VOlgens mij heeft Zwolle toch ook relatief veel metalheads??.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ik vind die bestuurslui zo sneu, doen niks anders dan met een dronken kop studentenliedjes zingen. |
|
MFT gaat volgens mij ook samen werken met een Duits metalfront, (net over de grens) zodat je samen grotere bands kan laten komen en nu weet ik ook de optredens in duitsland... bv: deze vrijdag speelt Desaster in Ahaus, das dicht bij Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
Index / Algemeen |