|
Auteur: |
|
|
Ik miste deze band al in veel jaarlijstjes, maar men had ook geen eigen topic hier op ZM. Wie, wat, hoe? The Arcane Order, voortgekomen uit de resten van Autumn Leaves, maakt stevige neothrash en is absoluut aan te raden voor liefhebbers van een band als Darkane. De debuutplaat "The Machinery of Oblivion" staat in ieder geval als een huis en gaat mijn jaarlijstje wel halen. Meer info (en muziek): http://www.thearcaneorder.net no text supplied |
|
ik vond hem wel wat Raunchy, iets sneller en technischer erg goed! signature |
|
ik herken goeie muziek in een vroeg stadium ja signature |
|
quote: Dat is niet zo gek, ze hebben dezelfde zanger. Ik vind de nieuwe plaat trouwens nog een stuk beter dan het debuut, echt absurd goed zelfs [Dit bericht is gewijzigd door Blueprint op 27-12-2007 16:36] |
|
Toevallig net de nieuwe besteld. Ben benieuwd! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Eerste plaatje kon mij wel bekoren ja. Die nieuwe maar eens opsnuffelen dan ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
WOW die nieuwe (In the Wake of Collisions)... WOW, zelden iets gehoord dat zo gigantisch non stop doorrockt. damn "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Mijn broertje heeft hem al van internet geplukt. Godver, dit ding blaast nog best wel door zeg Ik vind alleen de zang een minpunt, maar voor de rest ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: En, bevalt het een beetje? |
|
quote: signature |
|
quote:Ja zeker wel. Vind het af en toe wel wat te "volgepropt" maar het is zeker een erg sterke plaat. Darkane meets SYL in een bad van toetsen zeg maar... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Die vorige plaat was echt volgepropt ja, op het hinderlijke af. Dat zit beter in elkaar op de nieuwe! Ik vind de zang ook beter en af en toe in de blekkie stukken doet het me aan de latere Emperor denken (ook qua zang!). Vette plaat! Maarre, heet dit ook nog neo-thrash tegenwoordig? Ik merk dat Darkane enzo vaak als referentiepunt genoemd wordt in reviews, maar die associatie heb ik er nauwelijks bij. Meer een soort SYL meets Emperor zou ik zeggen! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Tijdje niet meer geluisterd en nu nog maar weer eens op gezet. Blijft erg lekker weg luisteren; hondsagressief, maar toch pakkend, "catchy" misschien zelfs wel. (dat stuk wat op 1:00 wordt ingezet in Death Is Imminent bijvoorbeeld) Wat kan ik nog meer zeggen; ja de zanger he. Als ik dan toch een punt moet noemen, is hij dat. Die hogere soort zang vind ik maar niks, maargoed. De rest van het geheel is gewoon super! Ja, deze gaat nog gekocht worden [edit] Goddelijke drummer trouwens. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 14-07-2008 22:18] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik heb allebei de cd's. In The Wake Of Collisions komt wel zeker hoog in m'n ranglijst. Hele vette band, ben erg benieuwd hoe ze live zijn maar ik kon geen goeie filmpjes vinden en ze speuln niet in NL.. |
|
op zoek naar label moet lukken hiermee signature |
Index / Heavy Metal |