IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Ahab - Duitserse Doom Vorige pagina
Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 16-06-2015 18:40 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik ben erg benieuwd!



_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 23-07-2015 17:54 by _Thomas_ Wijzig reactieProfiel van _Thomas_Quote dit bericht

Na die teasers, nu eindelijk een nummer.



[Dit bericht is gewijzigd door _Thomas_ op 23-07-2015 19:27]


_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 13-08-2015 16:43 by _Thomas_ Wijzig reactieProfiel van _Thomas_Quote dit bericht

Openingsnummer



Vogroth
The fluff
Usericon van Vogroth
Posted 13-08-2015 16:57 by Vogroth Wijzig reactieProfiel van VogrothQuote dit bericht

Ik zal het eens aan mijn pa voorstellen, mijn smaak wat betreft doom is beperkt tot het in slaap vallen tijdens een candlemass concert


I'm a noob with a 2k pc.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 13-08-2015 17:40 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Als je daar al bij in slaap valt moet je vooral geen funeral doom gaan luisteren, hehe.


_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 21-08-2015 15:50 by _Thomas_ Wijzig reactieProfiel van _Thomas_Quote dit bericht

Het volledige album is nu te beluisteren. Ik wacht zelf nog een weekje.

http://www.cvltnation.com/cvlt-nation-premiere-streaming-ahab-the-boats-of-the-glen-carrig/


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 25-08-2015 23:27 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Mijn eerste indruk is overweldigend positief.
Niet in het minst door de 2de track.


_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 30-08-2015 23:52 by _Thomas_ Wijzig reactieProfiel van _Thomas_Quote dit bericht

Mijn eerste indruk is ook erg positief. Prachtig dat contrast tussen de zachte en hardere stukken. Daniel Droste kan erg goed schoon zingen, begin van The Isle bijvoorbeeld is heel mooi. En dan het artwork. Al die details. Schitterend. Gaat hoog in mijn jaarlijst eindigen.




Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 05-11-2019 9:11 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Ik luister deze band veel te weinig. Wat een optreden ook afgelopen weekend! Ben weer helemaal fan.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 05-11-2019 9:11]


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 05-11-2019 20:06 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Hoewel ik hun eerste album erg gaaf vind, kon ik er zaterdag niet veel mee. Om de 1 of andere reden kwam het niet over bij mij.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 24-06-2021 10:20 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

2-jaarlijkse Ahab-reciatie post


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 22-07-2021 9:22 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht




Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 22-07-2021 19:11 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Oké, The Giant maar even opzetten dan.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen