![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Dit weekend zijn wij, Vanadís, voor het eerst uit de donkere oefenruimtes gekropen voor ons eerste optreden, op de Archeon Midwinterfair. We hebben veel positieve reacties op onze muziek gehad ![]() www.vanadismusic.com www.myspace.com/vanadismusic ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Gave shit! ben benieuwd naar de demo(de liedjes opgenomen met goede geluidskwaliteit) ![]() Han mättar sig med lik av män, som dött,gudars boningmed blod besudlar.Svart blir solskenet om somrarne efter, all väderlek vansklig. ![]() |
|
Ja degene die March Of Storms aankondigde was ik moewhahah. Alles goed voor de rest hiero... Get ready for Vanadís ![]() ![]() |
|
headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
Vanavond op internetradio Baarn FM een unplugged optreden van Vanadis, de band van voormalig Her Enchantment-zangeres Manalys. http://home.planet.nl/~ploeg563/rocktheblock/rocknl.html headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
Oh ja, het optreden op de Midwinter Fair. Met die zanglijnen die totaal niet aansloten bij de muziek. Als of je een Celine Dion deuntje over Painkiller zingt. ![]() Ben ik wel rechts genoeg voor deze tyfusbende? ![]() |
|
headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
? hihi, sorry, kon t niet laten ![]() mijn straatje is t niet echt, sorry. ben niet zo dol op vrouwelijke zanglijnen enzo... ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Vanadis, is dat niet een andere naam van de noordse godin Freya? ![]() |
|
quote: Yep headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |