|
Auteur: |
|
|
Dit weekend zijn wij, Vanadís, voor het eerst uit de donkere oefenruimtes gekropen voor ons eerste optreden, op de Archeon Midwinterfair. We hebben veel positieve reacties op onze muziek gehad en volgens mij is het tijd voor headbangend Nederland (en omstreken) om ons te ontdekken. Op: www.vanadismusic.com www.myspace.com/vanadismusic |
|
Gave shit! ben benieuwd naar de demo(de liedjes opgenomen met goede geluidskwaliteit) Han mättar sig med lik av män, som dött,gudars boningmed blod besudlar.Svart blir solskenet om somrarne efter, all väderlek vansklig. |
|
Ja degene die March Of Storms aankondigde was ik moewhahah. Alles goed voor de rest hiero... Get ready for Vanadís |
|
headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Vanavond op internetradio Baarn FM een unplugged optreden van Vanadis, de band van voormalig Her Enchantment-zangeres Manalys. http://home.planet.nl/~ploeg563/rocktheblock/rocknl.html headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Oh ja, het optreden op de Midwinter Fair. Met die zanglijnen die totaal niet aansloten bij de muziek. Als of je een Celine Dion deuntje over Painkiller zingt. Ben ik wel rechts genoeg voor deze tyfusbende? |
|
headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
? hihi, sorry, kon t niet laten mijn straatje is t niet echt, sorry. ben niet zo dol op vrouwelijke zanglijnen enzo... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Vanadis, is dat niet een andere naam van de noordse godin Freya? |
|
quote: Yep headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
Index / Heavy Metal |