|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Weer ff omhoog schoppen. Bazzio Attacks!!! |
|
Hoe staat het eigenlijk met het aanmaken van de shirts paul? Al enige zicht op wanneer ze beschikbaar komen? (Lijkt me dat het ZM-fest de ideale kans is om die dingen te verkopen aan allen die ze willen) |
|
Zou wel een goed idee zijn ja |
|
Ik ben nog bezig met de achterkant ... ik wil namelijk de logo's van de bands op de achterkant zetten. Ik moet de logo's van bitterharvest en ordo draconis nog ontvangen. Verder wordt hij waarschijnlijk helemaal zwart wit ... toch vanwege de kosten (Voorbereid kosten zijn namelijk €25 per kleur per kant van het shirt). En het staat uiteindelijk toch mooier want het geeft wat meer samenhang aan het geheel. De drukker is al uitgezocht en ben ik in contact mee. |
|
quote: Go Paul, Go Paul!!! |
|
Yeah baby ! (kleine noot, ik zei in den beginne al dat full colour ERG duur was) |
|
Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Hmmz, dan wordt het dus zoiets: nou vooruit dan maar Bazzio Attacks!!! |
|
Ik heb hem wat lichter gemaakt zodat de gitarist er meer uitkomt. En het logo opnieuw erin gezet. Het ziet er beter uit dan die je hierboven hebt staan. |
|
quote:Het CREW gedeelte is geen probleem zolang het in 1 van de kleuren is. Dat kan afgeplakt worden bij het drukken. Dus die CREW shirts komen er wel . |
|
quote:Ik heb nog ff zitten rekenen ... kunnen misschien toch nog wel wat extra kleuren bij. |
|
quote: YESSSS-AHH Crewshirts |
|
quote: oelewapperen Godverdommen.. |
|
quote: dus alleen het logo in kleur lijkt mij? Zou je die versie van jouw ook ff kunnen posten, dank |
|
niet om lastig te zijn ofzo, maar eh, wanneer zijn ze nou af??? |
|
quote: Idd, die vraag rijst bij meerderen. Voor/tijdens/na ZM-fest? |
|
Dit weekend probeer ik het ontwerp volledig af te krijgen .. dan kunnen ze volgende week naar de drukker. Dan 1 a 2 weken wachten. |
|
quote: eindelijk Wiegen Meister ! |
|
Lord Morgoth Linknl(xl/xxl) iig groot Hirogen Vampire_girl Jenje Skullfuck Shadow_Smile 2x Hagrath Bazzio 2x Sharteel (eentje voor m'n vriend!) Suzanne Beli Mawr Rajackar Bint Cadaveria ZwaarMetaal Rasputin 0Tolerence TNightmare voice of thunder Sar'Goth Paul Dwaallicht Lord of Darkness DarGull 2x Karnivoor Firefox niet vergeten Mutilator Warheart Sjaan Ishtar Spirit soldier PANDA"sexy"EMONAEON Edder The Coming Curse Jester666 XErrorX McDoom Lord Abortion Attila de Hun Shera (twee maal, ook één voor een kameraad) Lady Rose (girly) Damien Fire Blubber |
|
Lord Morgoth Linknl(xl/xxl) iig groot Hirogen Vampire_girl Jenje Skullfuck Shadow_Smile 2x Hagrath Bazzio 2x Sharteel (eentje voor m'n vriend!) Suzanne Beli Mawr Rajackar Bint Cadaveria ZwaarMetaal Rasputin 0Tolerence TNightmare voice of thunder Sar'Goth Paul Dwaallicht Lord of Darkness DarGull 2x Karnivoor Firefox niet vergeten Mutilator Warheart Sjaan Ishtar Spirit soldier PANDA"sexy"EMONAEON Edder The Coming Curse Jester666 XErrorX McDoom Lord Abortion Attila de Hun Shera (twee maal, ook één voor een kameraad) Lady Rose (girly) Damien Fire Blubber Ooypunk Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
Greycloak (XXL) Lord Morgoth Linknl(xl/xxl) iig groot Hirogen Vampire_girl Jenje Skullfuck Shadow_Smile 2x Hagrath Bazzio 2x Sharteel (eentje voor m'n vriend!) Suzanne Beli Mawr Rajackar Bint Cadaveria ZwaarMetaal Rasputin 0Tolerence TNightmare voice of thunder Sar'Goth Paul Dwaallicht Lord of Darkness DarGull 2x Karnivoor Firefox niet vergeten Mutilator Warheart Sjaan Ishtar Spirit soldier Panda Edder The Coming Curse Jester666 XErrorX McDoom Lord Abortion Attila de Hun Shera (twee maal, ook één voor een kameraad) Lady Rose (girly) Damien Fire Blubber Ooypunk What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |