|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Mooi dichtbij huis hahahahaha, gaaf! |
|
Fields of rock, Lowlands, Bospop....wie volgt? |
|
Jammer, bospop hoorde toch echt bij Weert en dat was lekker dichtbij. Moet nu wel een heel goed programma hebben wil ik daar heen reizen. " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
das mooi klote, nu maar hopen op een kut programma dan |
|
Mooi, lekker dichtbij. Wat worden de headliners? Hoe duur wordt 't bier? |
|
quote: Waldrock zoekt voor volgend jaar nog een andere locatie. |
|
Wacken Bruce Banner |
|
quote: Ohja Arrow Classic rock ook |
|
Bron? Volgens de Bospop site: quote: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:7 Juli, gelijk met Waldrock |
|
jammer zeg...heb er jaren voor gewerkt wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
|
|
Je vindt het zeker niet erg dat ik eerder af ga op informatie die op de officiele site staat? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Bospop gewoon in Sportpark Boshoven 16/12/2006 - Door: Marz667 - Bron: Bospop Eerder was hier te lezen dat ook Bospop zou verhuizen naar Biddinghuizen. Het door ons gekregen nieuws van de website Festivalgek.nl blijkt door een kijk op de website van het festival zelf echter niet te kloppen. Wellicht was er eerst spraken van, maar de 2007 editie van Bospop zal gewoon weer in Sportpark Boshoven te Weert plaats vinden. Dit op zaterdag 7 en zondag De grapjassen van www.festivalinfo.nl |
|
Dus.. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Ik zou sowieso niet op al teveel metal rekenen na afgelopen jaar plus dat het dit jaar gelijk valt met Waldrock |
|
quote:misschien dat Megadeth of zo weer langs komt, blijven hopen he |
|
quote: Profesioneel zeg........ |
|
Op de zaterdag een pop /rock dag. En op de zondag wel wat meer stevige muziek tenopzichte van vorig jaar. Half zat is ook maar weg gegooid geld. |
|
quote: die vond ik echt slecht toen (weet effe niet meer welk jaar dat was...) ben maar weggelopen... terwijl ik ze normaal erg gaaf vind... Dream theater op Bospop was wel machtig... ook al weer een paar jaartjes geleden... ik word oud! "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: 2001 Toen zij speelden zag ik de ufo's al vliegen en vond alles geweldig +de grond Was wel leuk met de Heideroosjes die een soort ren circel hadden gecreërt en biergevechten met Theo enzooo ja gezelluggg [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 16-12-2006 23:01] |
|
quote: jaaaa dat weet ik nog met de heideroosjes wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Volgens de website is het toch gewoon in Weert Anyhow, de voorlopige line-up: Zaterdag 7 Juli Joe Cocker Kim Wilde Blondie Bløf Venice The Scene Blowbeat Angelo Kelly & Band Zondag 8 Juli John Fogerty Gary Moore Paul Rodgers & Band The Waterboys Joe Bonamassa Cake Marc Ford John Mayall The Yayhoos |
|
hmmm, dat is niet veel soeps |
|
Idd, dan was het vorig jaar toch vetter...of moet ik zeggen 2 jaar geleden? ( met MDB en Maiden iig) iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |