IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Zondag 17 dec Manegarm, Slechtvalk, Nevelheim - Vera Groningen
MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 17-12-2006 18:19 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Vanavond in Vera:

MÅNEGARM (swe)
SLECHTVALK
NEVELHEIM

Doors 20.30 - 22.30
Start 21.00
€ 9 + mk / main hall

Bla

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 17-12-2006 19:22 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Beetje laat om daar nu nog een topic over te maken...
Anyway, dankzij de Duitse ANTIFA wel aanwezig (al zal het alleen voor Månegarm zijn)...

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-12-2006 19:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

wtf heeft antifa hiermee te maken?

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 17-12-2006 19:37 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Beter laat dan nooit. Waar anders kan ik morgen roepen dat de foto's online staan?

Bla

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-12-2006 19:40 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Tot zo!

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 18-12-2006 17:28 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

quote:
Op 17 december 2006 19:31 schreef Jenje het volgende:
wtf heeft antifa hiermee te maken?
Waren zij er niet, zat ik in Bremen bij Horna i.p.v. in VERA met Månegarm.
Overigens was Månegarm wel de band van de avond (zoals verwacht). Nevelheim deed het zeker niet slecht voor een beginnend bandje, maar de podium presentatie mag nog wel wat aan gewerkt worden.
Slechtvalk wil ik geen woorden aan vuil maken.

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 18-12-2006 21:53 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

En de foto's staan nu online op www.metalshots.com

Bla

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 18-12-2006 21:57 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Damn...ik wist niet dat Dappere Speerwerper zijn sik eraf heeft geschoren.

Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 19-12-2006 10:12 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Goed vermaak voor de zondagavond...

-Nevelheim heeft leuke idee-en, maar voor een optreden was het nog echt te vroeg...

-Van Slechtvalk weet ik het niet zo... Aardige nummers worden afgewisseld met slaapverwekkend saaie. Wel behoorlijk strak gespeeld, zeker voor black metal begrippen. Het kostte me moeite om het "Gristelijke uitgangspunt" van de band op te merken...

-Manegarm viel me niks tegen! Maar die stage-act, daar moeten ze echt wat aan doen. Het is op z'n zachtst gezegd origineel, maar daar blijft het dan ook bij...

Dear dirty delightful old drunken old days

ghost_of_perdition
'He Who Sought The Fire'
Usericon van ghost_of_perdition
Posted 19-12-2006 11:05 by ghost_of_perdition Wijzig reactieProfiel van ghost_of_perditionQuote dit bericht

Volgens mij wil Slechtvalk zich , na zijn eerste cd, ook niet meer als chr. profileren. Maar gewoon als viking black metal band.

Blijkbaar lukt dat dan

Echt niet.

Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 19-12-2006 12:27 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

"Gewoon" als viking black? Een soort ontkerstening?

Dear dirty delightful old drunken old days

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 19-12-2006 16:41 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

De texten van Slechtvalk zijn niet (meer) religieus. Hun achtergrond wel, maar ze willen het persoonlijke gescheiden houden van de muziek, volgens eigen zeggen. Niet dat het nu ineens over Satan gaat dus...ze zien er wel lekker evil uit.

Bla

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com