|
Auteur: |
|
|
Vanavond in Vera: MÅNEGARM (swe) SLECHTVALK NEVELHEIM Doors 20.30 - 22.30 Start 21.00 € 9 + mk / main hall Bla |
|
wtf heeft antifa hiermee te maken? |
|
Beter laat dan nooit. Waar anders kan ik morgen roepen dat de foto's online staan? Bla |
|
Tot zo! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Waren zij er niet, zat ik in Bremen bij Horna i.p.v. in VERA met Månegarm. Overigens was Månegarm wel de band van de avond (zoals verwacht). Nevelheim deed het zeker niet slecht voor een beginnend bandje, maar de podium presentatie mag nog wel wat aan gewerkt worden. Slechtvalk wil ik geen woorden aan vuil maken. |
|
Bla |
|
Damn...ik wist niet dat Dappere Speerwerper zijn sik eraf heeft geschoren. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Goed vermaak voor de zondagavond... -Nevelheim heeft leuke idee-en, maar voor een optreden was het nog echt te vroeg... -Van Slechtvalk weet ik het niet zo... Aardige nummers worden afgewisseld met slaapverwekkend saaie. Wel behoorlijk strak gespeeld, zeker voor black metal begrippen. Het kostte me moeite om het "Gristelijke uitgangspunt" van de band op te merken... -Manegarm viel me niks tegen! Maar die stage-act, daar moeten ze echt wat aan doen. Het is op z'n zachtst gezegd origineel, maar daar blijft het dan ook bij... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Volgens mij wil Slechtvalk zich , na zijn eerste cd, ook niet meer als chr. profileren. Maar gewoon als viking black metal band. Blijkbaar lukt dat dan Echt niet. |
|
"Gewoon" als viking black? Een soort ontkerstening? Dear dirty delightful old drunken old days |
|
De texten van Slechtvalk zijn niet (meer) religieus. Hun achtergrond wel, maar ze willen het persoonlijke gescheiden houden van de muziek, volgens eigen zeggen. Niet dat het nu ineens over Satan gaat dus...ze zien er wel lekker evil uit. Bla |
Index / Concerten |