|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Bedankt! De meeste die ik nog niet had heb ik ook gewoon nog nooit gezien, dus dat scheelt Blijft raar trouwens om jouw naam te zien, aangezien de mijne slechts 1 letter extra heeft hehe [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 06-12-2008 14:26] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Haha, nog geen gezien.. Maar de eerste keer dat ik in je profiel keek dacht ik even dat je iemand was die me zat te fucken met een fake-account ofzo.. totdat ik zag dat jij hier al langer zit, dat maakte het wel wat onwaarschijnlijk Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Een pre-emptive mindfuck! Maar nee, inderdaad, gewoon stom toeval. Ik krijg dus wel de hele tijd dat mijn naam verkeerd wordt gespeld als de jouwe. Of met een 'e' erachter. Wel bizar dit hoor, het dichtst bij mijn naam wat ik tot nu toe gehoord heb was een oude klasgenoot van mijn middelbare school die Mark Arends heette. Maar dit is nog wel frappanter. Nou ja, kleine wereld. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
welke film is dit? signature |
|
Ne makkeljke, het verhaal van Lone Starr tegen Dark Helmet om de immer knappe prinses Vespa te redden. En hij moest Pizza the Hut nog uitbetalen. Dan kwam hij Yoghurt tegen and so on. Maw Spaceballs , geniale film trouwens Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
en deze? signature |
|
Duidelijk een weerwolffilm maar welke? American werewolf of Howling? Welke film(s) is/zijn deze dan: ? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 31-01-2007 1:41] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
en deze? signature |
|
en deze? signature |
|
quote: Day of the dead natuurlijk, maar dat viel ook wel af te leiden aan de url... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
signature |
|
Porky's revenge part zoveel? The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: ZM the movie? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
signature |
|
Ik weet zéker dat ik deze niet weet! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Dat is Pulgasari. |
|
zoiets ja signature |
|
Dat is een scene uit "Ik ben Hypnos en gedraag me draag als een mongool". Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
The Simpsons met mensjes. |
|
quote: close butt nog cigar signature |
|
quote: cigar signature |
|
quote: Belg en mongool, dan ben je dubbel gehandicapt. |
|
en dan nog es metalhead ook signature |
|
foutje [Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 21-10-2013 10:24] The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |