|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Het was gaaf in Amsterdam! Annihilator heersssssssssschte Trivium van het podium af, maar dat was vantevoren te verwachten. Speelschema van gisteravond: Sanctity 19.00 - 19.25 Annihilator 19.45 - 20.30 Trivium 21.00 - 22.20 Annihilator speelde veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te kort. Als ze in 013 een uur spelen, zoals de organisatie daar aangeeft, dan ga ik heel hard balen dat ik niet naar Tilburg ben gegaan. Overmorgen een wat uitgebreider verslag i.v.m. spoilers enzo. |
|
Helaas, geen Gojira dus. Jammer. Maar wel zin in vanavond |
|
quote: Ik heb wat gemist dus... Dood aan salmonella! (En daar is mijn antibiotica dan weer hard mee bezig...). ..."Hate can only create more hate"... |
|
Tilburg: - judge - ratje - metaljan - AndreV - grim sweeper - BRGtje - Mies - MoFje - Shedevil - 6sic6 - WaBla - Waterfiets(misschien) - Hollie! + niet ZM-er - Stoerbaard en een Kaalkin - MrUgly + niet ZM-er |
|
ik vond annihilator in amsterdam maar zwak, ze speelden maar iets van 40min speelden 3 of 4 oude nummers, waarbij de nieuwe zanger zelf zanglijntjes verzon en tsja de pit zat er niet in. het bleef midtempo en echt overtuigend was t niet trivium daarentegen speelden wel heel overtuigend, het is totaal niet mijn ding, maar ik moet toegeven dat ik ze eigenlijk beter vond live dan annihilator |
|
Jij bent helemaal geen bitch. Fuck the world and fuck you |
|
quote: ssst |
|
quote:Pardon? |
|
Da was een schoon spulleke! Inter faeces et urinam nascimur |
|
Sanctity:niks van gezien. Annihilator:erg strak, maar veel te kort en te weinig oude nummers Trivium: tja totaal niet mijn ding. Voor de rest was het een gave avond. [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 03-05-2007 0:38] |
|
Conclusie : Annihilator moet naar NL komen, voor een eigen show! The trend is dead. |
|
nou nee. ik zou er iig niet meer heen gaan. wat een futloze show geven die gasten weg zeg |
|
annihilator heerschte iedereen het podium af! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
futloze show?! Man, het plezier droop er van af! Ik kende Annihilator niet goed (eigenlijk alleen Welcome to your Death, die ze gelukkig ook speelden) maar man, wat speelden ze strak!! En een heerlijk geluid! Trivium was ook wel ok. Goed van genoten hoor. Inter faeces et urinam nascimur |
|
ik heb alles woord voor woord meegezongen, maar ze spelen alles in de nieuwe styl, (geen kicke thrash met heftige zang), wat midtempo en echt headbangen kon je niet echt. zelfs alles in hell klonk ongeinteresseerd maarja misschien waren ze in 013 beter.. of ben je meer van de nieuwe annihilator. |
|
quote:dat dacht ik dus ook |
|
quote:Jij stond denk ik even achter me met Metalshots shirt aan.. <edit > [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 03-05-2007 19:20] |
|
quote: Kijk eens naar de datum knul... en naar de tijd natuurlijk [Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 03-05-2007 18:40] www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Ik dacht nu dus ook, laat ik toch nog eens even checken... hahaha |
|
[quote]Op 3 mei 2007 17:25 schreef valkyrian het volgende: zelfs alles in hell klonk ongeinteresseerd [quote] ah die ja Annihilator knalde Trivium van het podium. De Trivium shows zijn naar mijn mening ''te gemaakt''. |
|
Annihilator was TE GEK!! Jeff Waters blijft toch de meest geniale thrash gitarist. En respect voor Dave Padden, die naast de zang ook de ritme gitaar voor zijn rekening nam (zeer verdienstelijk ook nog!). Trivium vond ik geen hol aan. Op cd vind ik het vet, maar live kwam het op mij totaaaaal niet over... I like to rock and roll all night and part of everyday |
|
|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |