|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Godver de godver ik kon zowiezo morgen al niet ivm stage... |
|
Ik sla dit effe over. Krappe beurs en al andere plannen. spelfout weggehaald... |
|
Me too, andere plannen als in: Kreator/Celtic Frost/LOTD/Watain!! |
|
quote:Gaaf, thanks man Gezellig druk, yay |
|
Nog 1 nachtje slapen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Lig je d'r van wakker dan? Ik zeg: Nog 1 nachtje de kroeg in haha Bla |
|
Nou, ik trap em maar es an |
|
Dat was mooi. Verrassing vd dag : Diskreet Abnormaal heersch : Origin Sowieso heersch : Necrophagist Misery Index ook teringgaaf Katafalk, Sidius, Asunder ; gaaf |
|
Jesus, wat ongelovelijk bruut was dat zeg, niet normaal... Ik weet niet zo goed of door dit soort bands beter wil gaan spelen of wil kappen. [Dit bericht is gewijzigd door Gnosis op 11-03-2007 11:10] |
|
Oh. Geloof dat ik toch iets gemist heb. |
|
Dat heb je inderdaad ja!!! Na gisteren weet ik weer dat ik veel moet oefenen op de gitaar. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: FRNK kon het niet beter zeggen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Gave feauteau! Necrophagist was echt niet normaal, wat verschrikkelijk strak zeg. Origin was voor mij toch de band van de avond, nog niet live gezien en ze waren echt ziek! Dit soort tours mogen wat mij betreft zeker vaker langskomen. |
|
Origin was voor mij ook de band van de avond. Necrophagist heb ik gemist ivm een goa-feestje in Leeuwarden. She Said Destroy in Black New York |
|
Abnormaal idd.. Maar ik vond Necrophagist echt DODELIJK saai worden na 3/2 nummers al om eerlijk tezijn. Ze stonden ZO stil dat ze netzogoed een stoeletje er bij hadden kunnen pakken. Dat doet origin toch iets beter op dat vlak!!! Voor mij was Origin dus ook de band van de avond alleen al om die bassist.. choristus zeg... "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Origin was de band van de avond. Tijdens necrophagist kreeg ik spontaan zin om te gaan slapen, saaie meuk. |
|
Was gesellug! Ik vond Origin eigenlijk maar saai. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
jammer dat ik dit gemist heb. Origin is wel heerschend "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:+1 Hier moet ik nog aan toevoegen dat Misery Index ook erg vet was! En idd die bassist van Origin [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 11-03-2007 16:58] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
MI vond ik ook erg aangenaam. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Vaag, iedereen vind MI vet... Ik ben maar weggelopen.. baggergeluid. Van Necrophagist heb ik dus erug genoten! gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Bla |
|
Gave foto's. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: hehe www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |