![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Zojuist bevestiging gekregen van de organisator: Fortarock en JC Staddijk presenteren: Zaterdag 17 maart Rotting Christ Malevolent Creation Rotten Sound Sardonic Locatie: JC Staddijk, Nijmegen Entree: € 12,50 Tijden: 18:00 / 18:30 www.staddijk.nl ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 02-02-2007 13:03] ![]() |
|
' [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 21-12-2006 16:12] ![]() |
|
@ JB helaas dat word hem niet ![]() ![]() |
|
klinkt goed, wel tegelijk met op volle snoeren ![]() |
|
![]() |
|
![]() ![]() |
|
Er zal tevens een State off Art Metalstore stand aanwezig zijn ![]() |
|
Leuk hoor! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Haha, gewoon komen allemaal ![]() ![]() |
|
Hmm misschien nog wel heen voor Rotting Christ en Malevolent Creation nog een keertje te zien. ![]() |
|
Jaah, Griekse metal! ![]() ![]() |
|
Ook met roy Vermeulen erbij! ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Eens kijken of ik mensjes hier naar toe krijgen omdat OVS toch niet doorgaat. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: ![]() Is OVS afgelast dan? ![]() |
|
quote: Alleen Malevolent Creation toch? ![]() |
|
Nee hoor. Maar diegene waarmee ik zou gaan naar OVS heeft plotseling andere uitgaven ![]() Maar ik moet er eerst nog komen hoor! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote:Daar las ik in dat andere topic ook al wat over, maar nou weet ik nog niet wie het is? ![]() ![]() |
|
quote: Volgends mij bij deze ook hoor... Hij moest vanavond ook dus ik neem aan van wel. Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Tja ummmm ik stuur over msn wel ff foto! Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Ja, lees een essentiele ontbrekende 'en'... ![]() |
|
quote:Noem gewoon wat bands!!! ![]() ![]() |
|
quote: MALEVOLENT CREATION [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 04-03-2007 23:52] Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
*zucht* ![]() |
|
Shit, was Rotten Sound er in Groningen ook maar bij, ipv Mystic Sukkel... ![]() |
|
quote: IDD!!!! Maar ik ben er hier wel bij voor Rotten sound! ![]() ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |