|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Zojuist bevestiging gekregen van de organisator: Fortarock en JC Staddijk presenteren: Zaterdag 17 maart Rotting Christ Malevolent Creation Rotten Sound Sardonic Locatie: JC Staddijk, Nijmegen Entree: € 12,50 Tijden: 18:00 / 18:30 www.staddijk.nl [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 02-02-2007 13:03] |
|
' [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 21-12-2006 16:12] |
|
@ JB helaas dat word hem niet |
|
klinkt goed, wel tegelijk met op volle snoeren |
|
|
|
|
|
Er zal tevens een State off Art Metalstore stand aanwezig zijn |
|
Leuk hoor! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Haha, gewoon komen allemaal |
|
Hmm misschien nog wel heen voor Rotting Christ en Malevolent Creation nog een keertje te zien. |
|
Jaah, Griekse metal! |
|
Ook met roy Vermeulen erbij! Het is de lichtinval ;') |
|
Eens kijken of ik mensjes hier naar toe krijgen omdat OVS toch niet doorgaat. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Is OVS afgelast dan? |
|
quote: Alleen Malevolent Creation toch? |
|
Nee hoor. Maar diegene waarmee ik zou gaan naar OVS heeft plotseling andere uitgaven . Maar ik moet er eerst nog komen hoor! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Daar las ik in dat andere topic ook al wat over, maar nou weet ik nog niet wie het is? |
|
quote: Volgends mij bij deze ook hoor... Hij moest vanavond ook dus ik neem aan van wel. Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Tja ummmm ik stuur over msn wel ff foto! Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Ja, lees een essentiele ontbrekende 'en'... |
|
quote:Noem gewoon wat bands!!! |
|
quote: MALEVOLENT CREATION [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 04-03-2007 23:52] Het is de lichtinval ;') |
|
*zucht* |
|
Shit, was Rotten Sound er in Groningen ook maar bij, ipv Mystic Sukkel... |
|
quote: IDD!!!! Maar ik ben er hier wel bij voor Rotten sound! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |