IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Metalfest 2002 24 Feb. 013 T'burg, Wie o wie zal er zijn?
Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 22-01-2002 19:04 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

zondag 24 februari
Metalfest 2002:
o.a. After Forever + Orphanage + Finntroll + Tanzwut + American Head Charge + dimension seven

The Choice | aanvang: 16.00 uur, zaal open:15.00 uur | entree: f 35,26 (€ 16,03)
voorverkoop: f 35,26 + f 6,50 service (€ 16,03+ € 2,95 service) | voorverkoop vanaf 26 januari

Geen super geweldige line-up maar Finntroll maakt 'n hoop goed, wie gaat er zijn?
(knippen en plakken maar!)

- DarGull

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 22-01-2002 19:07 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Finntroll maakt zeker een hoop goed!

Ik zal d'r zijn (als ik geen kaartjes vergeet te reserveren)

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-01-2002 20:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Als ik ga is het naar Hardenberg, daar is het op vrijdag.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 22-01-2002 20:09 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Godver, dan ga ik KOKEN weten jullie nog? L.M. kwam toch ook?

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-01-2002 22:03 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 22 januari 2002 20:03 schreef Jenje het volgende:
Als ik ga is het naar Hardenberg, daar is het op vrijdag.

inderdaad, die klote datsa altijd

Je moeder.

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 22-01-2002 22:10 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

van de FIntroll website:

26. 1. 2002 - Pakkahuone, Tampere, Finland

Finntroll, Impaled Nazarene, Ajattara

--------------------------------------------------------------------------------

21. 2. 2002 - Holland, club tbn.

--------------------------------------------------------------------------------

22. 2. 2002 - Holland, club tbn.

23. 2. 2002 - Belgium, club tbn.

Daar schiet ik dus geen hol mee op.

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 23-01-2002 12:43 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Nou ja zeg gaat er dan bijna niemand? Moet ik dan in een bijna lege zaal Finntrol aanschouwen? Het zal toch niet waar wezen he?

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 23-01-2002 12:44 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Tja, iedereen komt bij mij eten ... (ik hoop het niet, trouwens)

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 23-01-2002 12:49 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Juist, hoe kan het dat mensen dubbele afspraken maken?

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 23-01-2002 13:26 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2002 12:43 schreef Dargull het volgende:
Nou ja zeg gaat er dan bijna niemand? Moet ik dan in een bijna lege zaal Finntrol aanschouwen? Het zal toch niet waar wezen he?

Hhehe.. je zei het net al in je vorige post, 'geen goede line-up, maar Fintroll maakt het goed' .. dit is zeer waar..
Maar ik ga geen 32,50 betalen voor ALLEEN Fintroll, in een zaal vol Dimension Seven en After Forever fans.. . (de rest kan ik wel uitkotsen.. zou ik nog niet heen gaan als het gratis was en om de hoek,).. ...

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 23-01-2002 14:15 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2002 13:26 schreef Valorian666 het volgende:
Hhehe.. je zei het net al in je vorige post, 'geen goede line-up, maar Fintroll maakt het goed' .. dit is zeer waar..
Maar ik ga geen 32,50 betalen voor ALLEEN Fintroll, in een zaal vol Dimension Seven en After Forever fans.. . (de rest kan ik wel uitkotsen.. zou ik nog niet heen gaan als het gratis was en om de hoek,).. ...

Ze, ze, *stottermode* laten me mme mmme helemaal a a a allleeen...

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 23-01-2002 14:16 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

nope, kom niet. Gare lineup ga ik niet zoveel pietenmannen voor neer leggen

"This one is older than shit, heavier than time!"

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 23-01-2002 14:17 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 23 januari 2002 14:15 schreef Dargull het volgende:
Ze, ze, *stottermode* laten me mme mmme helemaal a a a allleeen...

Kom gewoon de dag ervoor naar Anwterpen en dan houden Beli, Asherah en ik je wel gezelschap...

[Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 23-01-2002 14:17]

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 23-01-2002 14:19 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

dan moet ik arbeiten...

rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 23-01-2002 14:20 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

als het goed is gaat er niemand van ZM. Want iedereen die kan is in wageningen aan het eten

De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 23-01-2002 14:30 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2002 14:20 schreef rajackar het volgende:
als het goed is gaat er niemand van ZM. Want iedereen die kan is in wageningen aan het eten

mag ik anders ook niet komen eten?

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 23-01-2002 14:37 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2002 14:30 schreef Dargull het volgende:
mag ik anders ook niet komen eten?

Ja natuurlijk! Daar is een hele thread voor, weet je. Ik schop hem wel ff omhoog.

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 23-01-2002 15:00 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

mods gooi hier maar 'n slotje op er gaat toch niemand!

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 24-01-2002 14:56 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 23 januari 2002 12:43 schreef Dargull het volgende:
Natuurlijk niet. Vampie en ondergetekende zullen zeker aanwezig zijn. Tanzwut he! Orphanage zuigt en AF heb ik zo onderhand wel (vijf keer) gezien... Finntrol was de vorige keer ook gaaf, dus dat wordt vast weer een feest.

I'm not being rude. You're just insignificant.

abysoss
Usericon van abysoss
Posted 24-01-2002 20:31 by abysoss Wijzig reactieProfiel van abysossQuote dit bericht

ik kom niet zeik bands

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 24-01-2002 21:02 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Tanzwut! Tanzwut! Tanzwut!

Some cause happiness wherever they go , others whenever they go

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 24-01-2002 21:19 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2002 20:31 schreef abysoss het volgende:
ik kom niet zeik bands

Sluit ik me bij aan...

ziekeling
Being a total moron since 1986!
Usericon van ziekeling
Posted 01-02-2002 14:02 by ziekeling Wijzig reactieProfiel van ziekelingQuote dit bericht

Bands R ok, maar vorig jaar was het ZO VEEL BETER!! Dimmu In Flames Nevermore Lacuna Coil en Soosperia
<zucht> that was so l33t...
quote: "sniff sniff... yep, smells like holland all right"

Fuck with the best, die like the rest.

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com