|
Auteur: |
|
|
Finntroll maakt zeker een hoop goed! Ik zal d'r zijn (als ik geen kaartjes vergeet te reserveren) Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Als ik ga is het naar Hardenberg, daar is het op vrijdag. |
|
Godver, dan ga ik KOKEN weten jullie nog? L.M. kwam toch ook? |
|
quote: inderdaad, die klote datsa altijd Je moeder. |
|
van de FIntroll website: 26. 1. 2002 - Pakkahuone, Tampere, Finland Finntroll, Impaled Nazarene, Ajattara -------------------------------------------------------------------------------- 21. 2. 2002 - Holland, club tbn. -------------------------------------------------------------------------------- 22. 2. 2002 - Holland, club tbn. -------------------------------------------------------------------------------- 23. 2. 2002 - Belgium, club tbn. Daar schiet ik dus geen hol mee op. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Nou ja zeg gaat er dan bijna niemand? Moet ik dan in een bijna lege zaal Finntrol aanschouwen? Het zal toch niet waar wezen he? |
|
Tja, iedereen komt bij mij eten ... (ik hoop het niet, trouwens) |
|
Juist, hoe kan het dat mensen dubbele afspraken maken? |
|
quote: Hhehe.. je zei het net al in je vorige post, 'geen goede line-up, maar Fintroll maakt het goed' .. dit is zeer waar.. Maar ik ga geen 32,50 betalen voor ALLEEN Fintroll, in een zaal vol Dimension Seven en After Forever fans.. . (de rest kan ik wel uitkotsen.. zou ik nog niet heen gaan als het gratis was en om de hoek,).. ... |
|
quote: Ze, ze, *stottermode* laten me mme mmme helemaal a a a allleeen... |
|
nope, kom niet. Gare lineup ga ik niet zoveel pietenmannen voor neer leggen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Kom gewoon de dag ervoor naar Anwterpen en dan houden Beli, Asherah en ik je wel gezelschap... [Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 23-01-2002 14:17] Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
dan moet ik arbeiten... |
|
als het goed is gaat er niemand van ZM. Want iedereen die kan is in wageningen aan het eten |
|
quote: mag ik anders ook niet komen eten? |
|
quote: Ja natuurlijk! Daar is een hele thread voor, weet je. Ik schop hem wel ff omhoog. |
|
mods gooi hier maar 'n slotje op er gaat toch niemand! |
|
quote:Natuurlijk niet. Vampie en ondergetekende zullen zeker aanwezig zijn. Tanzwut he! Orphanage zuigt en AF heb ik zo onderhand wel (vijf keer) gezien... Finntrol was de vorige keer ook gaaf, dus dat wordt vast weer een feest. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
ik kom niet zeik bands |
|
Tanzwut! Tanzwut! Tanzwut! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Sluit ik me bij aan... |
|
Bands R ok, maar vorig jaar was het ZO VEEL BETER!! Dimmu In Flames Nevermore Lacuna Coil en Soosperia <zucht> that was so l33t... quote: "sniff sniff... yep, smells like holland all right" Fuck with the best, die like the rest. |
Index / Concerten |