|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Da's enorm kut ja! Kheb de kaarten hier al thuis liggen Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
dit is dus al de tweede keer dat metalyssee de fans naait, fintroll ging ook al niet door, waar slaat dit op?? |
|
Nog even en Metallysee bestaat niet meer, ik bedoel, wie zal er NU nog mee in zee willen gaan! Stelletje amateurs! |
|
Na dit soort acties kan ik daar ook helemaal niet rouwig om zijn. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Indeed, laat ze maar opkankeren, want dit is de ZOVEELSTE tour die ze verneuken! |
|
Ben ik even bij dat ik nog geen kaarten had Maar, die dingen zijn toch wel weer in te wisselen neem ik aan? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Hele tour is afgelast.. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Als ik het goed heb begrepen is de gehele tour gecancelled. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Jawel, alleen ben je de service- en verzendkosten wel kwijt volgens mij. Da's ook 10 euro ofzo.. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ik lees het net ja... |
|
quote:j o d e n Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dan het burgerweeshuis donderdag en vrijdag maar onveilig maken En toch is het kut www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Serieus? Belachelijk! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Geannuleerde en Verschoven Evenementen Als u uw tickets heeft gekocht via ons callcenter of één van onze verkooppunten, dan kunt u de tickets voor het geannuleerde evenement inleveren op één van deze verkooppunten. U ontvangt dan direct de kaartprijs (ex. servicekosten) retour. In geval van verschoven evenementen, blijven de tickets doorgaans geldig voor het vervangende concert. fijn Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Godver, had er net zo'n zin in Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Wist dus al enkele dagen...zwaar klote. Maar ik kan zeggen dat Enslaved zelf weer aan de slag is gegaan om toch nog te gaan touren, ditmaal zelf als headliner. Mogelijkheden/data word nog bekeken. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Misschien kunnen ze Vreid eens strikken voor de afwisseling. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Ah kijk aan! Enslaved zonder Marduk, da's nog veel beter! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Vreid zal pas eind dit jaar, maar nog waarschijnlijker begin komend jaar een volledige tournee door Europa gaan doen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: buitenlandse tour van After Forever hebben ze zojuist ook al verkloot...duurt niet lang meer... |
|
Godverdomme, dacht ik m'n vakantie in parijs wat te kunnen opleuken met een concertje, nee hoor Zenial |
|
quote: Kut man, vakantie in Parijs. Nu is er vast HELEMAAL geen reet aan. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Het kan altijd leuker Zenial |
|
quote:Dan hebben ze toch iets niet goed gedaan. Normaal gezien gaat de zaal er voor een vast bedrag in dat zou voldoende moeten zijn om de tourkosten te dekken en komt er daar vaak nog een procentuele breakdeal bovenop nadat de kosten gedekt zijn met de kaartverkoop. Fictief rekenvoorbeeld: de tour kost 4000 pleuro per avond (geen idee of dat ook zo is en daarnaast kost een show op zaterdag aanzienlijk meer dan eentje op maandag), de zaal maakt 500 euro extra kosten (PR, licht/geluid, catering, etc). De zaal verwacht 300 betalende bezoekers en maakt de kaarten 15 euro per stuk en spreekt af dat als er ook daadwerkelijk meer dan 300 kaarten worden verkocht de agency 70% ontvangt van de extra verkochte kaarten (dus 10,50 per kaartje). Deze bedragen worden contractueel vastgelegd en in de meeste gevallen zal de zaal zelf maar moeten zien hoe ze die 300 kaarten gesleten krijgen: de 4000 pleuro zullen ze toch moeten lappen ook al komt er maar 50 man kijken. Ik kan het me goed voorstellen dat de bands op de tour duidelijkheid willen hebben maar de financiele risico's van zo'n tour zijn doorgaans goed ingedekt. Of het zou zo moeten zijn dat men te lage garantiebedragen heeft afgesproken en gegokt - en dus verloren - heeft op de extra verkoop.. Nou ja, ik verwacht niet dat we binnenkort nog veel van Metallysee gaan horen. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |