|
Auteur: |
|
|
Kent iemand de Braziliaanse death metal band Oorlogsgoden??? http://72.14.221.104/search?q=cache:aPIsyRAU8lQJ:br.geocities.com/decimate_christians/home.htm+Conquering+By+Hatred+oorlogsgoden&hl=nl&gl=be&ct=clnk&cd=1 signature |
|
Wel een erg Nederlandse naam voor een Braziliaanse band. |
|
ja, ik begrijp er ook niets van signature |
|
Lekkere site, zeg. |
|
15/04/06 - Está disponivel na página Downloads as 3 faixas completas da demo Conquering By Hatred 24/12/05 - O guitarrista Alex Veit deixa o Oorlogsgoden 06/11/05 - Esta entrando na rede o site da banda Oorlogsgoden 06/11/05 - A banda procura por um guitarrista, interessados em fazer um teste conosco favor entrar em contato por email: oorlogsgoden@yahoo.com.br 29/10/05 - A primeira demo intutulada "Conquering By Hatred" foi concluída e contém 3 sons: Black Side, Holocaust Redemption e Conquering By Hatred wat betekent dat allemaal iemand portugees? signature |
|
Moet je voor bij Shedevil of Mikeee zijn. |
|
quote: je kunt vanaf de 15e 3 nummers downloaden, er is een gast uit de band gegaan en men is op zoek naar een nieuwe en de demo heeft drie nummers : Side, Holocaust Redemption en Conquering By Hatred wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Uhm, zoiets? Alleen de laatste entry heb ik volledig getracht te vertalen. Ik ben in geen enkele van Spaans afgeleide taal fluent, don't sue me for mistakes quote: Gehele demo Conquering by Hatred (3 nr's) op de pagina downloads. quote: Gitarist Alex Veit verlaat de Oorlogsgoden. quote: "Iets" met de site van de band Oorlogsgoden quote: Band zoekt gitarist, auditie opgeven via de mail. quote: De eerste demo getiteld "Conquering by Hatred" was afgemaakt en bevat 3 songs: Black Side, Holocaust Redemption en Conquering By Hatred [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 23-12-2006 20:52] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
thanx es gaan zoeken nu *speurneus * signature |
|
Ik mag hopen dat die drumcomputer uit de band is? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: "Wegens spanningen in de band, heeft de drumcomputer besloten de band te verlaten." |
|
Ik wist wel dat er gedonder zou komen van die kunstmatige intelligentie.... Het schijnt dat Robin van Bassie en Adriaan nu auditie komt doen. [Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 24-12-2006 13:12] Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Sci-fi komt eng dicht bij op die manier. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Index / Heavy Metal |