![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
hallo allemaal, gezien het feit dat bij ons in de buurt alle rock/metal/etc meuk verdwijnt waren wij genoodzaakt om het tegen te werken door de draad op te pakken met een eigen initiatief om rock/metal/etc niet uit de buurt te laten verdwijnen. neem eens een kijkje op www.metalcafeommen.nl en als men ideën heeft over muziek/site/inrichting of wat dan ook, mail het ons ff ![]() ![]() gegroet ![]() ![]() |
|
Lege agenda... Zoeken jullie nog bands voor een optreden? ![]() ![]() |
|
Succes, er sluiten meer alternatieve kroegen dan er blijven leven volgens mij. ![]() |
|
Tussen Dalmsholte en Giet... hoezo middle of nowhere? Veel succes ![]() ~ By the fallen one I shall arise ~ ![]() |
|
bedankt, en idd, op 't moment sluiten er erg veel, dus voor ons in principe meer kans tot overleven! HOESEE, maar daarvoor zal nog een boel werk vrijwillig verzet moeten worden, maar daarvoor zijn we dan ook enthousiast genoeg voor ![]() en idd, behoorlijk in the middle of nowhere, maar ten opzichte van vorige kroegen 10 minuten of niets langer fietsen ![]() ![]() |
|
Ik denk als je wilt dat het een succes wordt, dat je niet moet proberen het wekelijks te maken. Je moet het een beetje speciaal houden zodat iedereen op de zelfde dag een plekje op de agenda vrijhoud, dan kan je redelijk drukke avonden krijgen. Voor wekelijks is het veel te ver van de bewoonde wereld. ![]() |
|
Mooi initiatief. Maar een beetje lastig te bereiken, mocht je van ver komen. Misschien pendeldienst tussen station en het café, als daar animo voor is. ![]() |
|
kolleeere Camping Dennenoord! ![]() Is wel een eindje fietsen vanaf Ommen, Maar wel erg gaaf! Kan men niet gewoon ergens in zo`n sta caravan crashen? Komt dan ook het festival terug?? euhm Opperdepop!! zou wel geniaal zijn ![]() ![]() |
|
we waren idd ook van plan om bij voldoende animo voor een pendeldienst te gaan zorgen ![]() Tot dusver houden we het ook nog speciaal door 1x in de maand zo'n avond te doen ![]() ![]() Ook een festivalletje is al ter sprake gekomen ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door swifty op 24-12-2006 20:55] ![]() |
|
mmm.. ooit eens in een café in Ommen gezeten dat als zijnde "metal" door het leven ging... flink doorgesnoven uiteindelijk naar huis gegaan... ![]() ![]() |
|
Leuk idee. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Joehoe Erik, Floris & de rest! Hoop wel aanwezig te zijn ! ![]() Go! Go! Go! ![]() |
|
Kom ook wel even aan denk ik! ![]() Oude herringeringen ophalen!! Kent iemand dat ubehaupt nog? Opperdepop festival!! Of de voor 15 GULDEN onbeperkt bier feestjes @ Dennenoord??? ![]() |
|
zou leuk zijn J ![]() ook hammer dan waarschijnlijk tot de 27ste ![]() wat opperdepop betreft daarin ben ik nu bij gepraat dus weet ik enigzins waar het over gaat ![]() ![]() |
|
quote: Damn, Dennenoord, daar heb ik vroeger nog vakantiewerk gedaan achter de bar! ![]() |
|
Komen er nog wat mensen vanavond. Ascension en ik gaan waarschijnlijk wel even kijken. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: Wij gaan vanavond wel naar Ommen, maar wij gaan naar de Motorhead coverband Snaggletooth in cafe Caluna! see you at occultfest! ![]() |
|
he he, vanavond is het dan eindelijk zover ![]() en naar wat wij gehoord hebben gaat het zwaar gezellig worden ![]() Voor diegenen die naar calluna gaan, na tijd blijft er nog wel tijd over om ook eens te kijken hoe 't op dennenoord vergaat, voor de rest iedereen een top avond toegewenst waar men ook naar toe mag gaan en misschien tot vanavond ![]() ![]() |
|
ik kom vanavond ook wel ff loeren.... ![]() |
|
quote: Daar gaan er meer naar toe heb ik gehoord. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Gezellie! Zeker brute boerke en lefert ha ha. see you at occultfest! ![]() |
|
Wij vonden het ubergezellig! Het is een lekker ruime tent met goede voorzieningen, de sfeer was gezellig en de muziek was erg vet. Meestal als je een "metal" café inloopt dan hoor je of een beetje nu-metal en pret-punk of de standaard metalklassiekers. Maar hier werd alles gedraaid, van oude krakers (Judas priest, Metallica, Iron maiden en Motorhead) tot het betere ragwerk van Deeds of flesh en Arch enemy. Hoe dan ook, het beviel ons erg goed en we gaan er zeker nog eens kijken. Op naar de volgende "laatste zaterdag van de maand"! ![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
haha mooi, hebben we ons werk niet voor niets gedaan ![]() Wij vonden het ook een zeer geslaagde avond en bedanken hiervoor iedereen ook hartelijk die de tijd en de moeite heeft genomen om eens om de deur te kijken, nu de muziek her en der wat updaten en dan is 't voor praktisch iedereen geschikt ![]() op naar de volgende zaterdag ![]() ![]() |
|
De foto's van afgelopen zaterdag staan inmiddels online ![]() ![]() |
|
Dit lijkt mij zeker een puike tent. ![]() Ik zal eens kijken of ik 24 februari langs kan komen. ![]() Die foto's op de site zijn ook vet: allemaal stereotype metalheads: geweldig! ![]() dus ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |