IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : uiterlijk van bands Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-01-2002 19:28 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

hoe belangrijk is het uitstraling van personen in een band wat betreft het goed doen overkomen live. ik bedoel niet van : "o, ze zijn zo knap" maar meer of ze wel of geen uitstraling hebben. ik bedoel ik zag pas geleden within temptation op TV en dat zijn gewoon totaal uitstralingsloze figuren (alhoewel ik de muziek wel goed vind). meningen??

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 22-01-2002 19:28]

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 22-01-2002 19:33 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

HEEL belangrijk.

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 22-01-2002 19:34 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Zeer belangrijk, maar WT uitstralings loos jij was zeker niet op lowlands 2000....

attila_de_hun
Posted 22-01-2002 19:36 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2002 19:34 schreef Dargull het volgende:
Zeer belangrijk, maar WT uitstralings loos jij was zeker niet op lowlands 2000....

inderdaad niet. ik zeg ook niet dat het bij elk concert hetzelfde moet zijn. maar ik heb ze wel een keer live in vlissingen gezien en ook daar vond ik ze vrij uitstralingsloos(behalve de zangeres). vooral als je bijvoorbeeld net daarvoor Nile hebt gezien. maar ik besef wel dat dit een ultra-subjectief onderwerp is.

Vargen666
Usericon van Vargen666
Posted 22-01-2002 19:37 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Within Temtation heeft geen uitstraling. Tenzij je de voorgevel van hoe-heet-zo-ook-alweer bedoelt.

attila_de_hun
Posted 22-01-2002 19:43 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2002 19:37 schreef Vargen666 het volgende:
Within Temtation heeft geen uitstraling. Tenzij je de voorgevel van hoe-heet-zo-ook-alweer bedoelt.

maar welke band heeft wel uitstraling volgens jou (en andere posters uiteraard)

Vargen666
Usericon van Vargen666
Posted 22-01-2002 19:46 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Wel uitstraling...

Hmm... Hypnos, Finntroll, Black Sabbath (...)...

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 22-01-2002 19:49 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Slayer, NIGHTWISH, Black Sabbath, Vader (hebben wel uitstraling).

off topic: atilla has got e-mail.

[Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 22-01-2002 19:50]

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 22-01-2002 19:58 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Alleen live is uitstraling belangrijk, natuurlijk.
Mysticum in 1996 live, die hadden wel een goede uitstraling... geen paint, maar wel ERG grimmig... jammer dat death metal bands tegenwoordig zo 'feestend' enzo overkomen. Zou het wel tof vinden als een stel vervaarlijk uitziende kerels zeer bot een bloedverziekend harde set gaan spelen... grimmig is er inderdaad een goed woord voor. Feestvieren doe ik wel in de kroeg

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 22-01-2002 20:05 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 22 januari 2002 19:37 schreef Vargen666 het volgende:

Sharon Den Adel zul je bedoelen en ik vind ze wel goed. De uitstraling van bands moet zer zeker zijn, maar ook niet echt overdreven. De uitstraling van Immortal vind ik prachtig, die van Cruachan ook enorm. Ik vind wel dat Tristania aan uitstraling enorm achteruit gegaan is, ik heb de video "The widows tour live" thuis liggen, daar hadden ze nog uitstraling, Vibeke met dat lange zwarte haar , het keltische kruis, en haar gothickleed, en toen was Morten Veland er ook nog bij, die gaf ook mee de uitstraling van die band, maar hoe Tristania er nu uitziet vind ik echt TRIestig

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 22-01-2002 20:12 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:

Hhehehe.. Dwaallicht uiteraard niet, maar ik wel.. WT had wel iets van uitstraling, namelijk een uitstraling van een slecht groep cabratiers.. Ze moeten gedacht hebben: 'shit hoe lossen we dit op.. Sharon zingt EINDELIJK weer eens zuiver live, maar nou verkloot onze zanger het, laten we het maar oplossen met heel veel flauwe grapjes enzo..' .. niet echt cool... (geef toe (ook al ben je het misschien niet eens met mijn analyse van WT's humor live) , die zanger was ERG slecht van stem op dat moment.. YUK).. Overigens hebben ze dat mooi opgelost door hem nauwelijks meer aan bod te laten komen op Mother Earth.. wat die cd weer brak maakt omdat die zanger JUIST een goede stem HAD!.. aarghh.. raak de draad een beetje kwijt..

quote:
Op 22 januari 2002 19:58 schreef Dwaallicht het volgende:
Alleen live is uitstraling belangrijk, natuurlijk.
Mysticum in 1996 live, die hadden wel een goede uitstraling... geen paint, maar wel ERG grimmig... jammer dat death metal bands tegenwoordig zo 'feestend' enzo overkomen. Zou het wel tof vinden als een stel vervaarlijk uitziende kerels zeer bot een bloedverziekend harde set gaan spelen... grimmig is er inderdaad een goed woord voor. Feestvieren doe ik wel in de kroeg

AAAAAAAAAAARGGGH>>>> Dwaallicht... moet je soms iedereen inpeperen dat jij een van de weinige gelukkigen bent die MYSTICUM live heeft kunnen meemaken? (eerste BM concert toch? .. goede inwijding..) .. Ik weet het wel en wil er niets meer over horen tot ze weer live spelen.. (of je moet met een bootleg aankomen!)

Mysticum live.. (waarschijnlijk)
Waarom was ik daar niet..

O ja... mijn reactie..

Uiteraard maakt het veel uit hoe een band eruit ziet/overkomt..

Zo vond ik DEICIDE in 013 een jaar of misschien wel 2 geleden, een zeer trieste bedoening... Gelukkig waren wij vrij zat en ergerde we ons er niet zo veel aan, maar het was toch idioot.. de hele tijd van die flauwe grapjes tussendoor en zo'n duplo-masker + bodyshield ... Doet me weer denken aan Marduk bij X-mas..

Bands die volgens mij WEL uitstraling hebben:

- DISSECTION (heb nooit live-live gezien, maar wel bootleg video's.. erg gaaf, geen gezeik, gewoon recht toe recht aan nummers spelen, en goed, .. de uistraling zat hem in de enorme overtuiging waarmee de band speelde, alsof hun leven ervanaf hing.. Maareh.. misschien dat iemand die ze WEL echt live heeft gezien er meer over kan zeggen..

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 22-01-2002 20:40 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2002 20:12 schreef Valorian666 het volgende:
AAAAAAAAAAARGGGH>>>> Dwaallicht... moet je soms iedereen inpeperen dat jij een van de weinige gelukkigen bent die MYSTICUM live heeft kunnen meemaken? (eerste BM concert toch? .. goede inwijding..)

Bwa ha ha... ik zeg het niet vaak, maar nu wel: T.R.U.E.!!!!!11!!!1
Yeah, ik ben daar achteraf bekeken best wel heel erg blij mee. Het was nl. ook m'n eerste METAL concert.

quote:
Zo vond ik DEICIDE in 013 een jaar of misschien wel 2 geleden, een zeer trieste bedoening... Gelukkig waren wij vrij zat en ergerde we ons er niet zo veel aan, maar het was toch idioot.. de hele tijd van die flauwe grapjes tussendoor en zo'n duplo-masker + bodyshield ... Doet me weer denken aan Marduk bij X-mas..

Hmm volgens mij hebben we het toen bij Deicide als 'Fisher Price' betiteld. Het was erg slecht. Ik was bij die gasten in Amerika en één van die lui had Deicide nog in hun begindagen gezien. Dat schijnt nog best intimiderend te zijn geweest... grote, brede kerels, kwaaie koppen, grimmig en BAM spelen. Dat vind ik wel tof, het gaat immers niet om 'leuke' muziek. Maar ja, de latere Deicide platen zijn toch ruk, dus ach...

darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 22-01-2002 20:41 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

quote:

toen waren ze coool

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 22-01-2002 21:08 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2002 20:12 schreef Valorian666 het volgende:
Hhehehe.. Dwaallicht uiteraard niet, maar ik wel.. WT had wel iets van uitstraling, namelijk een uitstraling van een slecht groep cabratiers.. Ze moeten gedacht hebben: 'shit hoe lossen we dit op.. Sharon zingt EINDELIJK weer eens zuiver live, maar nou verkloot onze zanger het, laten we het maar oplossen met heel veel flauwe grapjes enzo..' .. niet echt cool... (geef toe (ook al ben je het misschien niet eens met mijn analyse van WT's humor live) , die zanger was ERG slecht van stem op dat moment.. YUK).. Overigens hebben ze dat mooi opgelost door hem nauwelijks meer aan bod te laten komen op Mother Earth.. wat die cd weer brak maakt omdat die zanger JUIST een goede stem HAD!.. aarghh.. raak de draad een beetje kwijt..

Von dat ze dat mooi oploste door george van weeshuis het podium op te laten komen (ook beetje voorspelbaar bij WT in die tijd omdat weeshuis nog maar net weg was DSFA Records, bla, bla) die voor 1 keer wel een goede stem had...

Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 22-01-2002 21:11 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Tja... op zich is het niet belangrijk natuurlijk. Het gaat in principe om de muziek.

Maar als ik dan een band zie en ook goed vind wegens uitstraling, dan is het als de band gewoon leuk contact met het publiek heeft. Ik vind het niet belangrijk als de zanger/zangeres er heel erg bijzonder uitziet ofzo.

Ik vond het bijvoorbeeld wel erg stoer dat Matthew Barlow van Iced Earth blijkbaar helemaal geen enkele moeite had met het vertolken van zijn nummers. zo'n type straalt dan toch wat uit vinnik.

If you can't eat it or fuck it, then kill it...

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-01-2002 22:15 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

de blackmetal uitstraling kennen we allemaal wel, die blijft toch wel wat hebben mits niet overdreven...
ik hoef geen bands te noemen want noem eens wat bands die blackmetal maken en er niet zo uitzien...? emperor jah maar verder?

Je moeder.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-01-2002 22:21 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Zyklon (2001 in Nightown als support van Morbid Angel gezien): Die zanger (Zamoth is dat, niet?) heeft echt wel een felle uitstraling!!!! (Zie ook geplaatste foto van hem in fototopic "Mannen met lang haar".

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 22-01-2002 22:21]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 22-01-2002 22:31 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 22 januari 2002 22:21 schreef Mutilator het volgende:
Zyklon (2001 in Nightown als support van Morbid Angel gezien): Die zanger (Zamoth is dat, niet?) heeft echt wel een felle uitstraling!!!! (Zie ook geplaatste foto van hem in fototopic "Mannen met lang haar".

Idd, hij zag er wel errug bruut uit. Maar volgens mij was het niet Z/Samoth die de vocals deed... ?

Dat was Deamon, van Limbonic Art.

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 22-01-2002 22:35]

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 22-01-2002 23:39 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2002 21:08 schreef Dargull het volgende:
Von dat ze dat mooi oploste door george van weeshuis het podium op te laten komen (ook beetje voorspelbaar bij WT in die tijd omdat weeshuis nog maar net weg was DSFA Records, bla, bla) die voor 1 keer wel een goede stem had...

George Weeshuis.. Oosthuis toch? of was dat grappig.. zo ja.. ..
Ik vond hem altijd al een zeer goede zanger.. Helaas af en toe niet helemaal wat ik wil horen (iets te punkerig ofzo misschien), maar zeker een goede, diepe grunt. Ook live nooit problemen mee gehad.. Wel met die meid van Orphanage, vaak vals en ridicule dansjes op het podium..

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 22-01-2002 23:43 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2002 23:39 schreef Valorian666 het volgende:
George Weeshuis.. Oosthuis toch? of was dat grappig.. zo ja.. ..
Ik vond hem altijd al een zeer goede zanger.. Helaas af en toe niet helemaal wat ik wil horen (iets te punkerig ofzo misschien), maar zeker een goede, diepe grunt. Ook live nooit problemen mee gehad.. Wel met die meid van Orphanage, vaak vals en ridicule dansjes op het podium..

Ja dat was 'n woordgrapje sorry ik kon het ff niet laten, wat de dansjes van de zangeress betreft ben ik het wel met je eens. Orphange heeft trouwens wel ooit een simpele doch uber-vette klip van "At the mountains of Madness" gemaakt.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-01-2002 6:26 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Dubbel slechte woordgrap:

(Jullie zitten er nl. allebei naast!!!)

Hij heet George OostHOEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(Niet dat het verder boeit maar ik moest 't ff kwijt)

...En hij is een van de coke besnuffelde prutgrunter!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 23-01-2002 6:29]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 23-01-2002 17:23 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Uitstraling is alles.. Een goeie frontman die zijn publiek bespeelt, gitaristen die niet heel de tijd met hun haar voor hun ogen zitten, maar ook contact zoeken met het publiek...

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

Azagthoth
Usericon van Azagthoth
Posted 23-01-2002 17:24 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Gitaristen met haar voor hun ogen zijn True!

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 23-01-2002 17:25 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 23 januari 2002 17:24 schreef Azagthoth het volgende:
Gitaristen met haar voor hun ogen zijn True!

Oke oke, maar niet het hele concert door...

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

Azagthoth
Usericon van Azagthoth
Posted 23-01-2002 17:28 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

nah, okee, tussen de nummers door mogen ze ff pauze houwuh...

Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 23-01-2002 17:49 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:

Ik was er wel en ben zowat in slaap gevallen tijdens dat concert.
Sjeezus wat een band zeg...

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com