![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
![]() |
|
Wat kan ik downloaden dan? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
![]() Zenial ![]() |
|
![]() ![]() |
|
*proest* Leer eerst maar eens Nederlands. ![]() ![]() |
|
![]() Fuck, op de valreep van de jaarwisseling nog snel even de "zin met de meeste spelfouten 2006"-trofee scoren, schitterend! ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Oh ja, het ís spam dus eigenlijk zou ik hem dicht moeten gooien, maar vanwege de heerlijke zinsbouw laat ik hem eerst even staan ter algemeen vermaak. Kom, omdat het kerst is. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Meteen ook even Brein informeren, die zal hier ook van smullen... ![]() Zenial ![]() |
|
"Interesses / hobbies: Hoi ik kom net kijken ben van house overgestapt naar gothic en metal en dit had ik erder moeten weten dat dit mijn mijn uitlaAT KLEPPPP" Wel vervelend als je Capslock in ene gaat hangen en later de letter "P" ook nog. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
DaT iS kVlt maN. daT snAp JIj tOCk oOK wEl ![]() ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: Hehehe, geweldig, ja. ![]() |
|
quote: Damn, zit Marcel hier achter? ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |