|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Mira, we komen met zn 3en zoals het er nu uitziet, en we zijn er ruim voor half 10, is dat een probleem? Als je wilt kunnen we ons dan nog wel nuttig maken ergens mee voor je. |
|
No problemo 3 man, voor 21 u. heb ik geen tijd dus kom gewoon iets na negenen binnevallen dan wijs ik jullie je bedje Bla |
|
quote:Regel anders ff wat met Roelf... Ms kunnen jullie samen die kant op. Roelf zou wel heen, weet alleen niet hoe (trein of auto). Ik zit het hele weekend op Ragnarok in Duitsland. |
|
quote: hmm ja dat kan maar ik heb geen mail of tel nr dat zou wel handig zijn ja |
|
Ik ga hier niet z'n mailadres posten maar dit is z'n myspace: weeeweeweepuntmyspacepuntcom/metoalkerel Bla |
|
joow ik had em al gevonden hoor |
|
En ze zitten nu in het vliegtuig, jeuj! Even op en neer naar Rockcity Groningen Bla |
|
quote: Oeh! Aardige concurrentie voor Marc Beelzebub Judas! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Is dat ter compensatie voor wat er aan de voorkant mist? (op z'n hoofd wel te verstaan ) [Dit bericht is gewijzigd door mrugly op 30-03-2007 16:40] |
|
Dat mogen de vrouwen in de Ster vannacht zeggen Bla |
|
quote:Gaaf, deze man draagt het beste van Marc en mij in zich. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Tering, wel zin in morgen Chainsaw! Goddess of desire! |
|
Today is the day... Bla |
|
quote: Is Imbalance al weer een beetje uitgebrakt van het Sterbezoek van gisteren? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ben al halverwege! Spel vouten zijn cool! |
|
Zo, dat was een geslaagd feestje. Go Mira! Verrassend triviaal |
|
Was idd super heerschend! Mira... BEDANKT! |
|
Thnx! Het was weer geslaagd... Zonder alle geweldige vrijwilligers was Night Of The Sick niet mogelijk geweest. Mijn dank gaat uit naar allen die zich uit de naad gezweet hebben om het volk te voorzien van bier, muziekjes etc. Verder grote dank aan de bands voor de leuke optredens en geweldige sfeer, ondanks wat technische problemen en uitloop bleef iedereen happy en ging het feest gewoon door tot in de vroege uurtjes. De foto's staan nu online op www.metalshots.com Deze foto is wel een mooie illustratie van de sfeer van de avond! Let op de details... Bla |
|
LOL! Geweldige foto's! Wat een gezelligheid idd. |
|
Was idd een geweldig feestje! |
|
Bla |
|
Wahah Ivo (degene op de foto) heeft 20 minuten onder de douche gestaan thuis, en nog kwam er van die zooi van m af, hehe |
|
Ik zag dat ze met een paar Swiffer Wets het hele podium hebben lopen boenen na hun show! Wel netjes van die lui |
|
Was toppie Mira... BEDANKT!!! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |