|
Auteur: |
|
|
|
|
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Zoekt, ende gij zult vinden. En toen maar een slotje? |
|
Hmm, waarom een slotje? Heb ik iets over het hoofd gezien en mag ik hier niet naar vragen? Zoek en gij zult vinden is leuk gezegd, maar ik ben nu al een paar weken bezig, en helaas nog steeds niks gevonden. |
|
Google moves in mysterious ways my child. |
|
quote: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=asgard+band&btnG=Google+zoeken&meta= |
|
Verrassend triviaal |
|
quote: Dude, de reden dat niemand je een serieus antwoord geeft is dat je van ons verlangt om jou te vertellen wat er op dat mp3tje staat zonder ernaar te luisteren en dat terwijl er ONTELBAAR veel bands, albums, titels e.d. zijn met "asgard" in de naam. (Ik heb een hint voor je maar als ik je 'm vertel dan val IK hier uit de toon hè? ) Verder: als je echt je best had gedaan om eerst op i-net te zoeken had je dan ook dui-de-lijk hier gepost WAT je al reeds hebt gedaan. Probeer eens Metal-Archives ofzo. [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 27-12-2006 20:02] |
|
|
|
"natuurlijk" (en daarop volgende woorden) werd genegeerd, want we beperken zoekbewerkingen tot 32 termen |
|
Maar toch is het lullig dat niemand die jongen even helpt...is iedereen niet ooit eens n00b geweest? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
dinges. Suck my piss |
|
Het nummer begint met een stukje uit de film "Haunted Palace" : "You do not know the extent of my appetite, Simon. I'll not have my fill of revenge until this village is a graveyard. Until they have felt, as I did, the kiss of fire on their soft bare flesh. All of them. Have patience my friends. Surely, after all these years, I'm entitled to a few small amusements." Voor de mensen die graag willen weten wat ik al gedaan heb. Google search: Asgard, asgard band, allfather, asgard band allfather, het bovenstaande film stukje, .. + asgard, ..+allfather Soulseek search: asgard, allfather Dark Lyrics Search Metal archive: staan verschillende asgards op, geen van alle heeft het nummer bij hun discography staan en een hoop van de bands zijn al weer uit elkaar en hebben dus geen website meer. Dus het zware metalen forum is een beetje mijn laatste optie. |
|
probeer bittorent eens SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote: Als je goed leest is moeilijk ik weet het, kan je zien dat hij zich al dood heeft gegoogled. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
Index / Heavy Metal |