|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Hier is geloof ik al een topic over, maar ik blijf het zeggen: BLACK SABBATH 1999 |
|
Nightwish, biebob, vosselaar 2000 |
|
quote: nightwish in biebop heb ik ook gezien!! dat was inderdaad een erg goed concert! (off-topic: daar zit ook een goede metal-shop in de buurt!) |
|
Mysticum, 1996 (sorry) |
|
Benediction, No Mercy 2001 Tilburg met0l! |
|
cannible corpse 013 x-mass 2001, wat speelden die lui strak |
|
Iron Maiden, graspop 2000 (heel de dag zwaar kut weer, maar bij maiden niets meer van gemerkt). Bazzio Attacks!!! |
|
't zijn er teveel om op te noemen. Degene die me toch het meest zijn bijgebleven zijn: - Death. De eerste keer dat ik ze live zag was op Waldrock. Heeft een diepe indruk bij me achtergelaten. - Deicide. Ze speelden ook op Waldrock. - Paradise Lost. In Atak samen met the Gathering. - Mucky Pup. Ook in Atak. Tijdens het concert was er een stroomstoring. Mucky Pup maakte dat nix uit, ze gingen gewoon verder met de zanger en drummer. Echt een cool concert. - Cradle of Filth. Podium in Hardenberg. - Macabre. Metropool in Hengelo. [edit]Er is geen concert dat ik het allercoolst vond. Deze vond ik allemaal evengoed. [edit] [Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 22-01-2002 20:52] the only pleasure is pain |
|
Iced Earth 19 januari 013 en X-Mass feest 2001 Cannibal Corpse |
|
quote: Damn, die heb ik dus gemist [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 22-01-2002 20:56] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
verplaatst van Heavy Metal naar COncerten. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: hehehehe ik heb mayhem nog live gezien met euronymus en dead en ook nog burzum live (ahum, kuch, mijn neus groeit wel erg sterk nu ) |
|
Cool!! Ik heb Jimi Hendrix ook nog zien spelen toen hij nog bij Venom zat Dat Mysticum concert was tof, en wat erna kwam was ook tof.. dat was MARDUK. En in 1996 waren ze nog grimmig en gemeen op het podium... NILE op D.O.A. 1999 was ook een enorme belevenis. |
|
Morbid Angel in Paradiso, 1995 of in 1996, ik weet het niet meer. Ik denk herfst '95? |
|
Morbid Angel vorige zomer in Rotterdam, waar Zyklon wel gewoon speelde. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
laatste concert van kiss zeer goede sfeer en mooie show. |
|
quote: In Nighttown!!! Was jij er ook? Waar stond je? Ik stond vlak voor de neus van Erik Rutan. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
khad het in dat andere beste concert topic al gezegd maar dus ook morbid angel maar dit maal op xmassfest 2000 ,nile op xmassfest 2001, crematory op wacken 2001... misverstandje over topicstarters [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 22-01-2002 22:35] Je moeder. |
|
Monsters of Rock '91 Goffert stadion te Nijmegen. (Daarna is er nooit meer een MoR tour geweest) Mijn eerste concert ooit en meteen Metallica gezien!!!! Kickuh!!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: haha, je mag drie keer raden voor wie zijn neus ik stond... [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 22-01-2002 22:40] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
de barman Je moeder. |
|
dat is 1... nog 2 te gaan Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Kiss en Rammstein. Heads I win, tails you lose |
|
quote: die andere gitarist kan het niet zijn... nou, dan blijven Pete en Jared over.... Jared dus! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ze speelden dan wel geen 'Opening of the mouth' maar desalniettemin: [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 23-01-2002 0:46] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |