|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
heb er een algemeen Gothtronic-topic van gemaakt. Hier mag je voortaan al het GT nieuws in plaatsen. Bruce Banner |
|
lijkt me een prima oplossing voor meer algemene news updates inderdaad. losse concerten zijn verder wel gewoon te plaatsen als losse concerten. |
|
quote:En dat bepaal jij? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Nee, dat staat ergens in de regels, denk ik. Is in ieder geval wel zo. Bruce Banner |
|
quote: Damn, dat is wel heel gothic. |
|
quote: Posten in een taal die je duidelijk niet machtig bent ook.... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Ook dat, ja. |
|
Houden we het hier wel netjes? Dank. Bruce Banner |
|
Alleen bloeddruppels uit eigen pols zijn toegestaan! |
|
Kom op Jan, geef dan tenminste het juiste voorbeeld. Laat zien hoe het wél moet. Bruce Banner |
|
Pffff ... Jenje als rolmodel, die is gek |
|
Vanaf nu dan maar on topic? Bruce Banner |
|
Ja schat. On topic: ik kom niet, ik kijk nooit. |
|
11-01-07 KRAUSE Plato In-Store Showcase, Groningen NL www.noorderslag.nl 12-01-07 KRAUSE (Eurosonic) De Kar, Groningen NL www.noorderslag.nl 13-01-07 GOTHIC EROTIC (dance party) with DJ XLII & Beautevil Baroeg, Rotterdam NL www.baroeg.nl 20-01-07 NIEUW VUIL with KRAUSE Simplon, Groningen NL www.simplon.nl 20-01-07 UNTITLED PARTY with a.o. THE LAW-RAH COLLECTIVE Platformtheater, Groningen NL www.platformtheater.nl 26-01-07 GATES OF ELYZIUM (dance party) with SOPHYA With DJ TekNoir & Djane Lilith Wolweze, Leeuwarden www.gatesofelyzium.com 27-01-07 THE GATHERING + SENNEN W2, Den Bosch NL www.w2.nl 28-01-07 THE GATHERING + SEPHYROS Iduna, Drachten NL www.iduna.nu 10-02-07 FABRIQUELECTRIQUE with KRAUSE+CHICEDELIQ Kultuurhuis Bosch, Arnhem NL www.kultuurhuisbosch.nl 17-02-07 InDeepEnd with THE PROTAGONIST+ ROME+FORGREATERGOOD Goudvishal, Arnhem NL www.goudvishal.nl [Dit bericht is gewijzigd door TekNoir op 11-02-2007 12:06] |
|
quote: LOL Suck my piss |
|
oh is dat feest van gothtronic? dan ga ik maar niet , het was toch NIEUW VUIL btw? http://www.nieuwvuil.nl/ [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 06-01-2007 17:43] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: |
|
quote: hehe ja je hebt gelijk, foutje Krause is overigens daarvoor nog twee keer te zien tijdens Eurosonic. |
|
als het lukt ben ik daarbij aanwezig. bij nieuwvuil dan die mixset op de nieuwvuil website van Freek Fabricius is trouwens erg gaaf/ [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 06-01-2007 18:19] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Berichten in een andere taal dan Nederlands zijn 'gay and overrated'. |
|
quote: Nice. Wellicht aanwezig. Passen die daar trouwens wel op het podium met hun show? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
en een update voor wat betreft de concerten waarbij Gothtronic artiesten geboekt zijn, of die Gothtronic organiseert: 17-02-07 InDeepEnd with THE PROTAGONIST+ ROME+FORGREATERGOOD Goudvishal, Arnhem NL www.goudvishal.nl 17-02-07 PREY & SEPHYROS Zwols Popfront, Zwolle NL www.zwols-popfront.nl 23-02-07 GATES OF ELYZIUM with DJ TekNoir and Djane Lilith, Guest DJ Atomkraft Wolweze, Leeuwarden NL www.wolweze.nl 24-02-07 Gothic & FANTASY FAIR with SOPHYA Exhibition Centre, Rijswijk NL www.triganda.com 03-03-07 MyStage Electro with RINGEL-S, KRAUSE, MONOKINO With DJ TekNoir Iduna, Drachten NL www.iduna.nu 09-03-07 Electrofied with ANGELS & AGONY + KRAUSE + PSYCHE with DJane Insomnia & DJ Beautevil Goudvishal, Arnhem NL www.goudvishal.nl 09-03-07 Heaven & Hell V, with BAKXIII, DEAD CELL, ELEKTRONISCHE MASCHINE with DJs TekNoir, Rule-Ant, Nanhold, Mystique, Scrape, eRgo Vera, Groningen NL www.vera-groningen.nl 31-03-07 IN THE NURSERY + ATTRITION CC Luchtbal, Antwerpen BE www.ccluchtbal.org 31-03-07 RINGEL-S Bastille, Paris F www.ringel-s.be 06-04-07 Amphiskios, with AMBASSADOR21 + TRANSGRESSOR with DJs TekNoir, Rule-Ant, Nanhold, Mystique, Scrape, eRgo ORKZ, Groningen NL www.amphiskios.com www.orkz.net www.orkzbar.nl 06-04-07 CORVUS CORAX + ELEXORIEN Iduna, Drachten NL www.iduna.nu 06-08-04-07 The [Law-Rah] COLLECTIVE Comanoise Festival, Montreal CAN www.comanoise.net http://www.myspace.com/coma_festival 07-04-07 FAUN + KELTIA W2, Den Bosch NL www.w2.nl 13-04-07 GOTHTRONIC FESTIVAL with ROSA CRUX, SALTATIO MORTIS, THE WOUNDED, SOPHYA, SOYSOY, THE BEAUTY OF GEMINA and more. with DJs: MNASH, Nightporter, TekNoir, Beautevil 013, Tilburg NL www.013web.nl 11-12-05-07 VAGE GELUIDEN IN STEREO - FESTIVAL: ao. DEUTSCH NEPAL, AIT!, AUBE, A CHALLENGE OF HONOUR, THE LAW-RAH COLLECTIVE and more. Parkhof, Alkmaar NL www.parkhof.nl |
|
quote: Joa, hier ben ik wel eem bie, m'jong! Bruce Banner |
|
Wat is dat nu weer voor een package!? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Heb je het liever eentonig? Kan ook hoor, dan zetten ze wel 8 saaie deathmetalbands neer Bruce Banner |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |