|
Auteur: |
|
|
Vrijdag 5 januari De Lantaarn - Hellendoorn GOD DETHRONED (NL) ONE MAN ARMY & THE UNDEAD QUARTET (SWE) MISERY SPEAKS (GER) DELUZION (NL) Aanvang 20.30uur www.lantaarn.nl www.tmr-europe.com [Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 04-01-2007 23:20] Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
oh ja man. echt super down. ik ga hier echt bij zijn. deze shit is zo hard man. echt wel. Fuck the world and fuck you |
|
eej mental.. als je het niks vind hoef je niet te reageren, m'okay.. das het mooie van dit forum.. we dwingen je niet te reageren namelijk. |
|
Nou vooruit. 10 slagen met de vlakke hand op je harige reet en we lullen er niet meer over ok! |
|
quote: Fuck the world and fuck you |
|
god dethroned is altijd gruwelijk vet live! Je moeder. |
|
De beste band van Nederland, als je mij vraagt! |
|
|
|
Wordt een vette avond! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote:Na The Gathering iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote:Ja... en Jan Smit... Ow nee... das geen band... Euh... nou... BZN dan ??? |
|
Wat is je punt? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Welke van de 19 punten bedoel je? Buiten die 3 onder de vraagtekens? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 04-01-2007 22:46] |
|
quote:18 en 10 bedoel je? [Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 04-01-2007 22:56] iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Nee die tussen 1 en 19 in, inclusief het puntje op de i uiteraard. Wat is jouw punt dan? |
|
Ik heb nog geen punten gepost iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Daar heb je een punt---------->. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote:Dat The Gathering een van de saaiste NL bands is die er rondlopen (tenzij je op de hele oude doelt). |
Index / Concerten |