|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vond t wisselend, die Ron maakte er soms een potje van. Het geluid was kut (bass te hard) Marty en die drummer van Vai waren top!!! |
|
ik vond het waardeloos, maar wel gezellig hahaha |
|
Was leuker geweest als er wat ouder spul gespeeld werd en ook wat van bijvoorbeeld Spastic Ink om Ron zich eens echt uit te kunnen laten leven (mocht Marty dat aankunnen), maar verder wel vermakelijk. Plaatjes hiero: http://home.unet.nl/martin/marty/marty.html |
|
quote: Gezellig was het zeker ja hahaha |
|
wat speelden ze allemaal? ook Megadeth? |
|
quote: hahahaha Nee helaas!! |
|
Niks gemist dus |
|
quote:juist |
|
Ik vond t kickuh, maarja kep al zn platen ook!! Zn spel is herkenbaar uit miljoenen gitaristen... |
|
Mijn ruften ook. You point being? |
|
|
|
quote: joh! |
|
quote: opgelet heb ik zeker lieverd, het was gewoon niet wat ik ervan verwacht had. |
|
Vette schoenen man..... |
|
KiSS stijl!! |
|
quote: het was gewoon kutgeluid, kutbier, kutband in een kutboeretent in een of ander kutdorp |
|
quote: Niet toevallig bij de New Positivos langsgeweest? Blauwtje gelopen? Volgende keer lekker naar Metallica in een kutvoetbalstadion! Geluid in de Boerderij is altijd slecht - het viel deze keer mee, maar in Hellendoorn was het erg goed. Zoetermeer zo'n beetje mijn idee van de hel op aarde, maar goed, als Marty Friedman er speelt wil ik er wel even langskomen. Wat ik wel jammer vond, maar van te voren wist, is dat er voornamelijk materiaal van Luidspeaker en Music For Speeding gespeeld zou worden. Oud spul van Hawaii/Cacophony niet, terwijl dat stukken interessanter is. Marty kan veel beter en Ron meenemen is dan een vlag op een modderschuit die niet eens mag wapperen, maar goed - voor een goeie vriend heb je wat over. Die schoenen... tja, hij moest wat om boven het publiek uit te komen. |
|
lol Ik heb ook bijna al zijn cd's alleen de laatste 2 niet die ik wel heb gehoord en ja het is kicke gitarist op cd. Live was het echt jammer. Had me er zéér op verheugd maar het kon me gewoon niet boeien. En als je dan ook nog zo'n kutnummer op het laatst speelt dan, ach ja laat maar..... En jammer dat er uit een mooie zaal met toch een moderne uitstraling en dergelijke geen beter geluid te produceren valt..... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |