IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Huldrefolk Volgende pagina
Tyfus
Usericon van Tyfus
Posted 31-12-2006 14:33 by Tyfus Wijzig reactieProfiel van TyfusQuote dit bericht

Enkele samples van het volle album, te verwachten rond februari 2007 op Slava Satan Records (Maniac Butcher, Inferno, Tundra).

www.myspace.com/huldrefolk



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 31-12-2006 14:41 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Bedankt voor de informatie.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 31-12-2006 14:45 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Is dit een grap ?


Fuck the world and fuck you


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 31-12-2006 15:17 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

Ben benieuwd ...


Tyfus
Usericon van Tyfus
Posted 31-12-2006 15:18 by Tyfus Wijzig reactieProfiel van TyfusQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2006 14:45 schreef mental het volgende:
Is dit een grap ?


Geef me een goeie reden waarom dit een grap zou zijn.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 31-12-2006 15:23 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

je nick is er al 1.


Fuck the world and fuck you


Tyfus
Usericon van Tyfus
Posted 31-12-2006 15:30 by Tyfus Wijzig reactieProfiel van TyfusQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2006 15:23 schreef mental het volgende:
je nick is er al 1.


Ok, iemand die wellicht bewust door iedereen genegeerd wordt. Goed dat ik het weet.

OT nu.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 31-12-2006 15:30 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Klinkt niet verkeerd


spelfout weggehaald...


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 31-12-2006 17:12 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Wanneer en waar spelen jullie nog eens live, ben verdomd benieuwd naar jullie live prestatie


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Tyfus
Usericon van Tyfus
Posted 31-12-2006 17:33 by Tyfus Wijzig reactieProfiel van TyfusQuote dit bericht

Waarschijnlijk is er in maart een releasegig, maar het staat nog niet volledig vast. Ik post het hier wel nog.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 31-12-2006 17:42 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 31 december 2006 17:33 schreef Tyfus het volgende:
Waarschijnlijk is er in maart een releasegig, maar het staat nog niet volledig vast. Ik post het hier wel nog.

, wie weet samen met W&D, lijkt me een prima combinatie


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 01-01-2007 14:50 by Mr. Cuntreaper Wijzig reactieProfiel van Mr. CuntreaperQuote dit berichthttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

Dames en heren, de grappigste opmerking van de eeuw: MENTAL met de zeer kolderieke, sarcastisch briljante uitspraak "Is dit een grap?"!
De heer Mental laat hiermee niet alleen zien, dat hij DE langverwachte opvolger van grootheden als Seth Gaaikema en Wim Sonneveld (toevallig allebei ook homosexueel, maar dat even buiten beschouwing gelaten ), maar ook nog eens buitengewoon ver ontwikkeld is op muzikaal gebied.
Wilt u ook graag een avond onbekommerd kunnen lachen, gieren, brullen, huur dan Mental voor al uw feestjes en partijen, de man die zelfs God aan het lachen kan krijgen! Nu moet er natuurlijk bij verteld worden, dat Mental niet alleen op forums grappige opmerkingen maakt, hij maakt ze gewoon de hele dag door, tegen zijn moeder, bij de bakker, op school, in het vliegtuig, tijdens de ochtendmis (alhoewel de pastoor hem vriendelijk heeft verzocht om dat tijdens de preek achterwege te laten ), etc, etc
Laten we nog een keer om zijn opmerking over de info van Huldrefolk lachen: "Is dit een grap?"

[Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 01-01-2007 14:50]


Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-01-2007 15:58 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 1 januari 2007 14:50 schreef Mr. Cuntreaper het volgende:
Dames en heren, de grappigste opmerking van de eeuw: MENTAL met de zeer kolderieke, sarcastisch briljante uitspraak "Is dit een grap?"!
De heer Mental laat hiermee niet alleen zien, dat hij DE langverwachte opvolger van grootheden als Seth Gaaikema en Wim Sonneveld (toevallig allebei ook homosexueel, maar dat even buiten beschouwing gelaten ), maar ook nog eens buitengewoon ver ontwikkeld is op muzikaal gebied.
Wilt u ook graag een avond onbekommerd kunnen lachen, gieren, brullen, huur dan Mental voor al uw feestjes en partijen, de man die zelfs God aan het lachen kan krijgen! Nu moet er natuurlijk bij verteld worden, dat Mental niet alleen op forums grappige opmerkingen maakt, hij maakt ze gewoon de hele dag door, tegen zijn moeder, bij de bakker, op school, in het vliegtuig, tijdens de ochtendmis (alhoewel de pastoor hem vriendelijk heeft verzocht om dat tijdens de preek achterwege te laten ), etc, etc
Laten we nog een keer om zijn opmerking over de info van Huldrefolk lachen: "Is dit een grap?"
nee, jij bent goed bezig, he knul ???


Fuck the world and fuck you


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 01-01-2007 16:00 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Hehehehe...wat een eer voor jou, Mental...


Oh, enne.... is dit een grap?



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-01-2007 16:02 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Zelf ben je ook heel erg grappig Cuntreaper. ik heb erg gelachen om je reaktie.


Fuck the world and fuck you


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-01-2007 16:03 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 1 januari 2007 16:00 schreef blonde rockgod het volgende:
Hehehehe...wat een eer voor jou, Mental...


Oh, enne.... is dit een grap?
hehehe.


Fuck the world and fuck you


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 01-01-2007 16:14 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Ontopic plz


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-01-2007 16:15 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Goed hoor.


Fuck the world and fuck you


Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 01-01-2007 16:21 by Mr. Cuntreaper Wijzig reactieProfiel van Mr. CuntreaperQuote dit berichthttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

hehe, dit was verder geen persoonlijke aanval of zo, ik hang af en toe graag de columnist uit als ik gezopen heb

Maar goed, ontopic: ik ben black metal meer dan beu, en vind de meeste bands talentloze rommel, maar Huldrefolk vind ik vette shit! En hun drummer is gvd sneller dan de gemiddelde minigun kogels kan afvuren binnen hetzelfde tijdsbestek!



Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-01-2007 16:22 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 1 januari 2007 16:21 schreef Mr. Cuntreaper het volgende:
hehe, dit was verder geen persoonlijke aanval of zo, ik hang af en toe graag de columnist uit als ik gezopen heb

Maar goed, ontopic: ik ben black metal meer dan beu, en vind de meeste bands talentloze rommel, maar Huldrefolk vind ik vette shit! En hun drummer is gvd sneller dan de gemiddelde minigun kogels kan afvuren binnen hetzelfde tijdsbestek!


Hahaha, ik vond je post gewoon wel gaaf hahaha.


Fuck the world and fuck you


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 01-01-2007 16:24 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 1 januari 2007 16:21 schreef Mr. Cuntreaper het volgende:

Maar goed, ontopic: ik ben black metal meer dan beu, en vind de meeste bands talentloze rommel




Ja vooral dat Zwartketterij, wat een kutband zeg


Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 01-01-2007 16:27 by Mr. Cuntreaper Wijzig reactieProfiel van Mr. CuntreaperQuote dit berichthttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

Zwartketterij is Thrashmetal Vooral die zanger is een erge poser, hij schijnt nogal graag in zijn vrije tijd, knus bij het haardvuur in een witte joggingbroek en een Strypershirt een glaasje koude melk te drinken terwijl hij met zijn denkbeeldige vriendinnetje een aflevering van zijn Friends- verzamelbox kijkt terwijl hij moet schaterlachen om de uiterst grappige opmerkingen van David "Mazzeltov" Schwimmer

Verdorie, weer off topic! Daar gaat mijn goed voornemen voor 2007 hehe

[Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 01-01-2007 16:31]


Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-01-2007 16:28 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

On topic Godver!Jullie kunnen een topic ook nooit normaal houden he ?


Fuck the world and fuck you


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 01-01-2007 16:29 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 1 januari 2007 16:27 schreef Mr. Cuntreaper het volgende:
Zwartketterij is Thrashmetal Vooral die zanger is een erge poser, hij schijnt nogal graag in zijn vrije tijd, knus bij het haardvuur in een witte joggingbroek en een Strypershirt een glaasje koude melk te drinken terwijl hij met zijn denkbeeldige vriendinnetje een aflevering van zijn Friends- verzamelbox kijkt terwijl hij moet schaterlachen om de uiterst grappige opmerkingen van David "Mazzeltov" Schwimmer


Nouja wel thrash met black invloeden, toch?


Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 01-01-2007 16:40 by Mr. Cuntreaper Wijzig reactieProfiel van Mr. CuntreaperQuote dit berichthttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

Offtopic (daar gaan we weer : De volgende cd zal voor 99 procent thrash-metal zijn, met hier en daar een King Diamondiaanse hoge uithaal

Ontopic: heer Tyfus, Zwartketterij wil ook wel op jullie releaseparty komen spelen, D.K. Skeletor is per slot van rekening toch al aanwezig


Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!


Tyfus
Usericon van Tyfus
Posted 01-01-2007 22:35 by Tyfus Wijzig reactieProfiel van TyfusQuote dit bericht

Hahah, achzo Heer Zwendelaer, ik wist niet dat je de mannekes op dit forum ook de stuipen van het lijf jaagde. ZK op onze releasegig? Zou vet heersen, al had ik eerder Grimm in gedachten aangezien Koen anders 3 optredens geven moet hèhè.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen