|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
waarscheinlijk ook aanwezig ... reken er maar wel op |
|
- Mira - Marc Beƫlzebub Judas - Tucker 10-4 Harley - Scotfan & Nakooma - Eiermensch - Greycloak - Flappie Alzheimer - HEEL MISSCHIEN een Skyggesang - Blastmaster - JBassist (waarschijnlijk uiteindelijk toch niet ) - Onweerwolf - Lumium |
|
quote: Hehehehe, nope.. wel aanwezig. als de trein het toelaat iig. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
jawel, anders ga je liften. Suck my piss |
|
quote: Jaapie, ga je nog dan of ben je het alweer vergeten? Damnnnn, zou wel willen maarrrr maandag gewoon weer aan het werk. Niet echt haalbaar jammer hoor, Immolation missen. Dan maar hier lezen hoe het was hehe. |
|
quote: hehehe nou en ik moet ook gewoon weer heen hele dag sgool |
|
quote:Komen hoer. Paar ibu's en Red Bulls en klaar voor de volgende dag. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Pff school.. quote: Red Bulls.. wil je me dood hebben ofzo? Sommige mensen zouden dat wel willen maar hee, zo ben jij toch niet? |
|
...nou... Red Bull ---> What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
dan heeft toch meer een red bul kleur |
|
quote: Auw.. Mijn arme hartje zomaar gebroken, de pijn.. oh de pijn [/drama] <-- Cola [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 06-05-2007 14:35] |
|
Fok. Nu Finntroll is afgelast (ja, lees ik nu pas) had ik wel kunnen gaan, maar ja, te laat... |
|
Vergeten... |
|
IMMOLATION WASX VET! Krisiun ook maar ik kende een aantal niewe nummers niet. Erg veel toffe mensen gesproken en mn zoveelste avond met een minimum aan alcohol. yuuuuu biatch yeay yeey Suck my piss |
|
Eerste keer in vera, leuke zaal, bier in flessen Immolation helemaal te gek. [schaammode on]laatste keer gezien in '91 [/schaammode off]. Blastbeats van 'krisiun' en 'dawn of azazel' gaan live vervelen, 'grave' is een welkome muzikale verademing, maar dit alles is slechts mijn bescheiden mening . |
|
Immolation en Grave waren heersch! Krisiun vond ik iets minder. Verrassend triviaal |
|
ERG goed tedoen gister, Immolation was idd tegek! CLose to a world below!! Grave trok ik maar slecht, beetje saai ofzo.. En Krisiun beukt gewoon hard en dat doen ze erg goed Laip avondje! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: HAH! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Godver, Immolation was gaaf! |
|
quote: ik ben met je eens |
|
Immolation was echt steengoed! Wat een heerschband is dat toch. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: |
|
Bla |
|
Goddamnit "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |