|
Auteur: |
|
|
Weet wel dat veel zaaltjes er neit dol op zijn, zij moeten namelijk dan ook weer vergunningen etc aanvragen, en ze moeten hun materiaal extra beveiligen. Als minder bekende band zou ik het niet doen ... Probeer postbus 51 eens, mochten die het niet weten dan kunnen ze je altijd verwijzen naar de juiste instantie. |
|
Het beste kan je gewoon een profesionele vuurwerkbedrijf benaderen. Die kunnen je ongetwijfeld vertellen wat er bij komt kijken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
|
|
quote: Ineerste instantie gaan we ook zeker niet alles gebruiken, dat is erg prijzig in aanschaf, en een hoop geregel. Wat we op dit moment vooral willen weten is hoe het zit met vuurspugen en die spuitfonteinen op gitaren. We hebben zelf een branddeden, blusbak en poederblusser bij. De vraag is eigenlijk ook meer op langere termijn gericht, want het lijkt me dat je aan bepaalde voorwaarden ed. moet voldoen om dit mee te nemen, maar dan weten we iig wat we moeten voorbereiden, en wat we ervoor moeten doen. @Chelman, dat ga ik eens proberen, bedankt! |
|
Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Even zoeken op deze site. producten vestiging wommelgem http://www.huisbaeyens.be/FramesetHomepage.htm Net over de grens, hebben allerhande bommen etc. |
Index / Muziek algemeen |