|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Muziekstijl: technische death/post-grindcore quote: Associaties: Dillinger Escape Plan meets Tool/Cult Of Luna Albums: Within Dividia (2004) Elementary (12/02/2007) Website: http://www.allchaos.net MySpace: http://www.myspace.com/theendmusic Label: http://shop.relapse.com/artist/artist.aspx?ArtistID=10039 Ik ben zelf helaas alleen bekend met het album Elementary (shame on me). Het voorgaande album schijnt een stuk meer Dillinger Escape Plan-achtig te zijn. |
|
13 in een dozijn |
|
Hun MCD Transfer Trachea... is waarschijnlijk de meest extreme mathcore plaat in mijn cd kast en ook Within Dividia is geen hapklare brok. Deze nieuwe plaat schijnt qua stijl nogal anders te zijn, maar dat maakt me niet minder nieuwsgierig! Integendeel zelfs! Hij staat in bestelling iig ...en 13 in een dozijn is het ZEKER niet. Daarbij zijn ze live ook nog eens errrrg vet! live verslagje [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 04-01-2007 9:32] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Nu word ik juist nieuwsgierig naar het vorige album. Within Dividia dan toch eerst maar even luisteren, zo te horen kan je niet blind tot aanschaf overgaan op grond van Elementary. |
|
Echt een wereld van verschil inderdaad. Ze gaan veel oude fans verliezen, dat weet ik zeker; die zullen het allemaal veel te veel emo vinden. Op de vorige twee platen was er trouwens uberhaupt geen cleane zang te vinden! |
|
die laatste is inderdaad compleet anders net tool vind ik signature |
|
Nou ja, met Tool is het niet bepaald te vergelijken, maar toegankelijker zijn ze zeker! En dat is idd nogal een understatement... Tot nu toe bevalt deze plaat mij iig uitstekend! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Gister binnen gekregen en na eerst redelijk teleurgesteld te zijn begint die inmiddels toch wel behoorlijk verslavend te worden. |
|
quote: moet zeggen dat ik ook wat Tool elementen terug hoor (Throwing Stones!). Erg fijne plaat toch! [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 10-01-2007 20:31] |
|
Ik moet het inderdaad toegeven. Draai ivm lichte verslaving steeds het nummer The Never Aftermath, dat totaal geen Tool invloeden kent. Maar ik hoor idd Tool in sommige passages op de cd. Ook bands als Textures, Extol en zelfs Faith No More hoor ik terug. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
postgrindcore? is dat net hetzelfde afgeleid als bij postrock ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Post betekent allen maar dat het progressief wordt? |
|
Na een paar luisterbeurten is het kwartje gevallen en moet ik zeggen dat "Elementary" een verdomd lekkere plaat is! Ik vind het wel wat van de laatste Extol CD hebben trouwens, vreemd dat die nog nergens genoemd zijn in de recensies. no text supplied |
|
Extol is nu ook niet echt heeeeeeel bekend.., maar je hebt wel gelijk. |
|
quote: Postthrash. Death postal metal. Zware postmetalen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Zoals je hierboven ziet, noemde ik die naam ook al. En aangezien ik de promo net binnen heb, zal je Extol dus waarschijnlijk binnenkort in een recensie zien opduiken Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Hoera, mijn dag is weer goed! no text supplied |
|
krijg em niet uit mijn spelers! Verdomd lekkere plaat! |
|
Draai 'm nu ook weer ja. NP: The End - My Abyss Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
die staat bij mij ook aan idd |
|
Nou ik ben benieuwd, de beschrijvingen in dit topic doen me denken dat ik dit een erg leuk bandje ga vinden. Dus nu in de download: Elementary en Transfer Trachea etc. Inter faeces et urinam nascimur |
|
Nou je zult je verbazen hoeveel verschil er tussen die twee platen zit! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Wauw! Dat is inderdaad een ontzettend verschil!! Maar ik moet zeggen... allebei erg vet np / The End - And Always... Inter faeces et urinam nascimur |
|
Vet hoor!!! Na de commentaren hier gelezen te hebben ook maar eens wat opgezocht... Die laatste staat nu op en ik vind het errug lekker!!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Net cd'tje gekocht!! Mooi artwork ook, maar wat een ontzettende homo's zijn de bandleden zeg Inter faeces et urinam nascimur |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |