|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Zaterdag 10 maart @ De Azijnfabriek in Roermond... CD-presentatie Engine of Pain "I Am Your Enemy" + special guests: Callenish Circle + State Chaos More info soon! www.azijnfabriek.nl www.engineofpain.com www.callenish-circle.com www.statechaos.nl [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 05-01-2007 13:15] !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Ik zal die datum eens notuleren.... |
|
Ik hoor net trouwens dat er slechts 2 special guest acts bijkomen. Dan wordt het dus Callenish Circle + 1 (tba). Wellicht dat een moderator dit even kan aanpassen in de titel om verdere verwarring te voorkomen ? Alvast bedankt! [Dit bericht is gewijzigd door Hoolie99 op 04-01-2007 20:05] !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 04-01-2007 20:10] |
|
Thanx Paul! Zo is ie voorlopig goed... als ik meer info heb over de 2e special guest dan laat ik het je wel weten. !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Twee gasten leek ons wel voldoende |
|
quote: lol, iig, sukses mannen!!! |
|
quote: Dan moet ik "werken" |
|
Hmm |
|
De 2e special guest act is zojuist bevestigd : State Chaos. State Chaos is de nieuwe band van Rene Rokx (voormalig Callenish Circle, Form & Chemical Breath). Website : www.statechaos.nl !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Titel is aangepast. |
|
quote: Nogmaals dank Paul... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
yeah, state chaos van remco. ik ben benieuwd!! |
|
quote:ik ook, ik heb ze alleen nog tijdens repetities gehoord, klinkt veelbelovend |
|
quote: lol |
|
Optreden van State:Chaos in E&R was erg geslaagd! Ben benieuwd naar de demo. Jammer dat ik niet bij deze cd-presentatie kan zijn, drie mooie Limob bands bij elkaar!!! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote: hahaha... hij heeft je vast lopen spammen hierover. k heb er iig veel zin in, weer lekker rammen daar |
|
Yo,present |
|
|
|
Vette poster mannen! !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
HEUY!!!! te gekke avond weer......lekkere metaldraaiend Heuyke is die avond DJ |
|
En ik zit dan aan de Jupilers Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: wanneer zit jij niet aan de jupilers hahaha |
|
Hehehehe, tis nu eenmaal goed levensvocht Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Van zowel Engine of Pain en State:Chaos staan inmiddels de recensies online @ vampire-magazine.... " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |